סגן השרה מאיר יצחק הלוי הודיע היום (חמישי) על פרישה מהחיים הפוליטים, ובשל כך הוא לא ישובץ ברשימת "המחנה הממלכתי" לכנסת הבאה. ראש העיר אילת לשעבר הצטרף להנהגת תקווה חדשה לאחר הקמתה בדצמבר 2020 לבקשתו של גדעון סער, ושובץ במקום השביעי ברשימתה לכנסת היוצאת.

השר סער ביקש מיצחק-הלוי לשקול שוב את החלטתו זו, אולם חרף מיקומו הריאלי ברשימת המחנה הממלכתי (מקום 13) החלטתו בעינה עומדת. לדברי יצחק הלוי, הוא ימשיך להיות חלק מהתנועה וחלק מקמפיין הבחירות של המחנה הממלכתי. כמו כן, הוא ימשיך בפעילותו כחבר הועדה המוניציפלית כולל ליווי ראשי רשויות מקומיות מטעם התנועה.

יצחק-הלוי מסר: ״בדצמבר 2020 נעתרתי לפנייתו של חברי גדעון סער, שתמיד האמנתי במנהיגותו וביכולותיו כדי להביא לשינוי השלטון במדינת ישראל. וזאת עשינו בהצלחה. אחרי עשרות שנים בפעילות הציבורית הגיעה העת לצאת לדרך חדשה שבה אתרום לחברה הישראלית ולמדינת ישראל בדרכים אחרות. תמכתי ואני תומך במהלך האיחוד של המחנה הממלכתי ואני בטוח שהרשימה המאוחדת תוכל לשנות את המפה הפוליטית בישראל. אני שמח לפנות את מקומי לטובת חברי הטוב ח״כ מישל בוסקילה ומאחל לו הצלחה רבה".

סער הוסיף: "אני מודה לחברי הטוב מאיר יצחק הלוי על תרומתו הגדולה כראש עיר, כחבר כנסת וכסגן שרת החינוך ויודע שאוכל ונוכל להנות גם בעתיד מעזרתו, מיכולותיו, מכישוריו ומתבונתו״.

יצחק-הלוי מצטרף ליועז הנדל, צבי האוזר, בני בגין, מיכל שיר, הילה שי ואזן ודני דיין שהודיעו על פרישתם מהתנועה או על מעבר למפלגות אחרות