התקרית החריגה שהתרחשה בחודש שעבר בין יונתן אוריך, דוברו ומנהל הניו-מדיה של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, ח"כ גלית דיסטל אטבריאן במצודת זאב, מטה המפלגה בתל אביב, ופורסמה לראשונה ב"וואלה!" ממשיכה לעורר סערה. חברת הכנסת התייחסה הבוקר (חמישי) לראשונה, בראיון בגלי צה"ל לאירוע, במהלכו ננעלה על ידי דוברו של נתניהו מחוץ למרפסת.

"אוריך ואני יודעים לריב, אבל אני רואה אותו כאח קטן ומעריכה את דעתו - אנחנו חברים הרבה שנים", אמרה, "אני משוכנעת שפיצוצים כאלה יש כמעט בכל קמפיין, בליכוד יש את מחלת ההדלפות".

כזכור, על פי הדיווח בוואלה!, אוריך נעל את ח"כ דיסטל מחוץ למרפסת בקומה ה-14 במטה המפלגה, ונטש את המקום. על פי הדיווח, רק לאחר שחברת הכנסת דפקה על החלון וצעקה לעבר הנוכחים, היא הוכנסה חזרה פנימה. עוד צויין כי לאחר מכן, דיסטל אטבריאן ואוריך התעמתו מילולית והיא צעקה לעברו: "מי אתה בכלל?". 

 גורמים המעורים בפרטים מסרו לוואלה! כי היא ניסתה לברר עמו מדוע נעל אותה במרפסת והוא השיב: "תישארי שם". בנוסף לכך, אוריך צעק לעברה "תעופי מפה" וכן אמירות קשות נוספות. התקרית בין השניים אירעה לפני כשבועיים, ברקע ויכוח על מידת מעורבותה של דיסטל אטבריאן בקמפיין המפלגה בבחירות לכנסת ה-25, וכן אופי התכנים בו.