בהקלטה שפורסמה אמש בכאן 11, נשמע יו"ר הציונות הדתיתח"כ בצלאל סמוטריץ', כשהוא תוקף את נתניהו ואומר: "אם הייתי רוצה לקחת שני מנדטים מביבי הייתי צריך להיכנס באם-אמא שלו, הוא שקרן בן שקרן. הוא לא רצה ללכת על רע"מ? רצה באבי אביו! אני היחיד שעמדתי בפרץ והייתי מרוויח שני מנדטים".

בכיר בציונות הדתית על הקלטות סמוטריץ': "השתמש בביטויים חריפים לטובת צבעוניות"

ח"כ מתן כנהא שוחח הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס להקלטה הדרמטית: "לא הייתי רוצה להעיד על אביו של מר נתניהו, אך בכל מה שקשור למר נתניהו עצמו הדברים די קולעים למציאות. מסתבר שכל מה שאמרנו במהלך השנה וחצי האחרונות, נכון - נתניהו רצה להקים ממשלה עם רע"מ ובשלל שהוא לא הצליח הוא הפך את זה לדבר כל כך נורא, פשוט הכל מפוזיציה וצביעות". 

כשנשאל האם נתניהו הוא שקרן, השיב כהנא בנחרצות: "בהחלט". עוד הדגיש: "נתניהו הוא אדם שאי אפשר להקים איתו ממשלה, גנץ נתן לו הזדמנות, הושיט לו את היד להקמת ממשלה בתקופה מאוד קשה, ונתניהו הפר את כל ההסכמים - הוא עשה את המעשה הנורא שלא להעביר את תקציב המדינה והוכיח שבשקרנותו אי אפשר להקים איתו שום ממשלה". 

"לא הצלחנו לעמוד בכל ההבטחות שהבטחנו בבחירות, אנחנו לא שמחים מזה", סייג והוסיף: "גנץ לא יקים שום דבר עם נתניהו, כי הוא הוכיח שהוא פועל רק מתוך האינטרסים האישיים שלו. עכשיו אנחנו מסתכלים כלפי העתיד".

עוד טען: "לא יהיה פשוט להקים ממשלה אחרי הבחירות הקרובות, אבל יש 2 אפשרויות - או שנתניהו יקבל 61 מנדטים ויקים ממשלה שבעיניי תהיה מאוד לא טובה למדינת ישראל, או שהיחיד שיוכל לאסוף את מה שיקרה פה כשנתניהו לא יקבל 61 מנדטים יהיה גנץ".  

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103FM