יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל ומספר 2 ברשימת הבית היהודי לכנסת, התראיין הבוקר (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והבהיר בצורה חד משמעית כי הוא ומפלגתו לא מתכוונים לפרוש מהמירוץ לכנסת. זאת, על אף שבסקרים הם לא יעברו את אחוז החסימה ולא מצביעים על שינוי מגמה דרמטי. 

שקד: "עוצרת את חרושת השמועות - אני רצה עד הסוף"
שבוע לבחירות: איילת שקד מקיימת התייעצויות על פרישה מהמירוץ לכנסת

"איילת ואני רצים ביחד בשותפות מלאה ואני אומר זאת - אנחנו רצים עד הסוף, נהיה בקלפיות עם האות ב'", אמר ברודני בפתח הריאיון, "אנחנו באים ואומרים בצורה מפורשת - נתניהו, את תאמר ואל תירה בתוך הנגמש. אנחנו לא אלו שמסכנים את הגוש, אנחנו אלו המצילים את הגוש. צריך לזכור שבכל הסקרים יש עדיין שלושה או ארבעה מנדטים של מתלבטים שיבואו אלינו, מכיוון שיש ציבור ימני שלא רוצה להצביע לנתניהו ולא לסמוטריץ'. לציבור הזה אין בית, אין אלטרנטיבה, ומדובר בציבור גדול".

"אתם כל הזמן דנים ומפנים את האצבע אלינו, אבל גוש הימין מחבל בסיכוי שלו שתהיה ממשלה", הוסיף, "אנחנו חלק מגוש הימין, נקודה. אנחנו נהיה אך ורק בממשלה שמרכיבה אותה הליכוד. איילת שקד תמיד הייתה הסממן הימני, תקשיבו לכל מה שזהבה גלאון אמרה עליה לאורך כל הדרך. אנחנו לא מתעסקים בטקטיקות. האם יש אנשים שאומרים לנו שברגע שאנו תומכים בנתניהו הם לא יכולים להצביע לנו?  כן, יש גם אנשים כאלה, אבל אנחנו מחויבים לציבור שלנו".

לסיום טען ברודני: "בכל הסקרים ששואלים את הציבור הימני האם הוא רוצה ממשלה עם הבית היהודי או בלי, רוב הציבור רוצה ממשלה שהבית היהודי נמצא בה, מכיוון שהוא רוצה ממשלה אחראית ומפחד מהחלק הקיצוני שבה. לכן אנחנו רצים עד הסוף, אנחנו לא זזים, בליל הבחירות תראו שעברנו את אחוז החסימה. אין ספק שאנחנו נמצאים בתקופה הזאת במתיחות, אבל אנחנו עובדים קשה". 

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני 103FM