הבחירות עוד לא התקיימו, אך נראה כי המאבקים בגוש הימין על חלוקת התיקים כבר החלו. הבוקר (שני) הגיב חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה) ברדיו צפון 104.5FM על אמירותיו של ח"כ איתמר בן גביר, שאמר כי ידרוש את תיק ביטחון הפנים, ואמר כי "הוא לא יקבע את הרכב הממשלה וסדר יומה".

בפתח הדברים טען ח"כ אשר כי החרדים לא יתמכו בשר הביטחון בני גנץ לראשות הממשלה: "מיכאל ביטון הוא חבר אמת, ושותף להרבה דברים שעשינו יחד, אבל אנחנו נמצאים בתוך גוש הימין, שאנו קוראים לו הגוש המסורתי, והם נמצאים בגוש אחר. אם תהיינה שותפויות בעתיד, כתוספת על הגוש, בברכה. אבל אנחנו בתוך הגוש ונצעד ביחד איתו".

על טענותיו של שר האוצר אביגדור ליברמן נגד החרדים הסביר חבר הכנסת כי "הוא ניסה לפגוע בנו כי אנחנו הולכים עם נתניהו שהוא שנוא נפשו. ובגלל דבריו האישיים מול נתניהו הוא התעלל בציבור שלם. המדינה מקבלת מיליארדים ברזרבות, והאזרח משלם בסוף. אנחנו דואגים לא רק לחרדים".

על ההבדלים בין ממשלת הליכוד לבין הממשלה הנוכחית, בתחום האוצר, טען כי "ראיתי את שר האוצר ישראל כ"ץ, שהגיע לוועדת כספים וביחד הגיעו להבנה על חבילות שהצילו את העצמאים והאנשים הרעבים ללחם. אין לי ספק שבכלכלה, הליכוד, הוא הרבה יותר עממי וליברלי מהכוחניות של ליברמן. אני בטוח שתהיה רווחה כלכלית לכל הציבורים. אנחנו מפלגה חברתית".

האם יש זליגה של קהל המצביעים שלהם לכיוון בן גביר וסמורטיץ'?
"זה אצל הפרשנים. אנחנו לא רואים את זה אצלנו. זו תופעה. גם אני הייתי נער צעיר. הם אוהבים את האקשן. זה בשוליים שבשוליים. בן גביר לא יהיה זה שיוביל את הממשלה. תהיה שותפות וננהג בחמלה ובחוכמה בכלכלה בריאה".