ארוחה של פעם בחיים

ךמשך 20 יום, תיפתח בתל אביב מסעדה שתאגד בתוכה את אחד השפים הטובים בעולם והכוכב של המטבח הפרואני, חורחה מונוז,  שיבשל לצד השף זוכה מקום שישי בפיפטי בסט - תומר טל. לשניים יצטרפו המיקסולוג המפורסם הספרדי, סנטיאגו אורטיז ג׳אקום, והשף קונדיטור האיטלקי שזכה לתואר הקונדיטור הטוב באסיה, פבריציו פיורני.

מסעדת Days by American Express 20 מבית "ראונד טייבלס קונספט" ואתר החוויות toMIX תפתח ביוני למשך עשרים ערבים בלבד את האופתיה להנות מארוחה מטורפת שתכלול:  ארוחת טעימות אינטימית בת עשר מנות, שמשלבת את חומרי הגלם והיצירתיות הים תיכונית עם התשוקה והססגוניות של המטבח הפרואני.
הבישול של מונוז משלב את התשוקה והססגוניות הלטינית עם טכניקות הבישול הקלאסי של המטבח העילי ומתבלט כאחד הקולות המסקרנים בעולם הקולינריה כיום. 

את הארוחה ילוו קוקטיילים על בסיס מותג הפרימיום טקילה פטרון, המשקאות הייחודיים של אמן המיקסולוגיה הספרדי סנטיאגו אורטיז, ויחתמו הקינוחים המרהיבים של השף פטיסרי האיטלקי פבריציו פיורני.

רוני קרני, מנהלת השיווק של אמריקן אקספרס: "כמותג המשקיע רבות ותומך בקולינריה בישראל אנו באמריקן אקספרס שואפים לרגש וליצור לקהל לקוחותיו מגוון חוויות קולינריות איכותיות. אנו גאים ושמחים לקחת חלק בפרויקט קולינרי בינלאומי זאת השנה השנייה במסגרתו יגיעו ארצה 2 שפים בינלאומיים מעוטרי פרסים ותארים ומיקסלוג מבטיח אשר יחברו לשף המוערך, תומר טל וביחד יגישו לקהל הישראלי חוויה קולינרית חוצת יבשות ובלתי נשכחת".

השף חורחה מונז' (צילום: יחצ חול)
השף חורחה מונז' (צילום: יחצ חול)

 
סנטיאגו אורטיז ג׳אקום, אחד המיקסולוגים המובילים בספרד והבעלים של ברי הקוקטיילים הנחשבים במדריד ובברצלונה ילווה את הארוחה ביצירות אלכוהוליות חד פעמיות ויציג תפריט קוקטיילים מיוחד על בסיס פטרון, הטקילה הטובה בעולם. 
אורטיז, שעבד בברים ובמועדונים המובילים בניו יורק, בפריז ובאמסטרדם מחזיק כיום בארבעה ברי קוקטיילים מובילים: Love ו-Bad Company במדריד, ו- Guayabo ו-Kyoudai33 בברצלונה, עובד באופן הדוק עם מותגי האלכוהול הגדולים בעולם, ודורג במקום הראשון בתחרות כוכבי המיקסולוגיה של Disaronno. 

המיקסולוג סנטיאגו אורטיז ג׳אקום (צילום: יחצ)
המיקסולוג סנטיאגו אורטיז ג׳אקום (צילום: יחצ)

השף פטיסרי האיטלקי פבריציו פיורני שעבד במסעדות מכוכבות מישלן באיטליה, מכהן כשף הקינוחים הראשי של מסעדת BVLGARI Il Ristorante Luca Fantin מכוכבת המישלן בטוקיו. הקינוחים היצירתיים והמוקפדים שלו הנראים כיצירות אמנות מוגשים גם בריזורט של BVLGARI בבאלי, והוא אחראי גם על מותג השוקולד היפני הארטיזנלי המרהיב  Il Cioccolato. 
פיורני הפך לכוכב בינלאומי בסצינת הקינוחים העולמית כשדורג כשף פטיסרי הטוב ביותר באסיה בשנת 2019. מאז, ממשיך פיורני בעשייה פורצת הדרך שלו והוא משמש כיועץ למותגי האוכל הנחשבים בעולם ולמלונות פאר. 
הקינוחים הווירטואוזים של פבריציו יחתמו את הארוחה בסערה של טעמים ומרקמים שפורצים את גבולות הדמיון. 

השף פטיסרי האיטלקי פבריציו פיורני (צילום: יחצ)
השף פטיסרי האיטלקי פבריציו פיורני (צילום: יחצ)

  • 20 DAYS BY AMERICAN EXPRES
  • 8-30 יוני,  NYX הרכבת 29 תל אביב  מלון .
  • תפריט ארוחת הטעימות הכולל 10 מנות כולל מתוקים במחיר של 459 שח לאדם  ואינו לא כולל שתייה למעט מים וקפה ותה. 
  • לקוחות אמריקן אקספרס נהנים ממכירה מוקדמת ומהטבה בלעדית: 100 ₪ הנחה להזמנה תמורת הטבת בונוס