ארז קומורובסקי עושה את מה שהוא יודע הכי טוב וזה להכניס את הטבע לתוך הצלחת. ההמבורגר ספיישל שלו ושל אגאדיר הוא יצירת פאר ויזואלית שגם ממש טעימה, ההמבורגר עצמו חף מתוספות, בשר משובח, מלח ופלפל עשוי לרמת המדיום כל שהוא נשמר עסיסי אבל השוס האמיתי קורה דווקא בלחמניייה ובתוספות. הלחמניה מגיעה בצבע סגול -אדום עז מתרכובת ייחודית של עסיס עגבניות וקינואה אדומה שמספקים טעם עשיר ודי מפתיע וקראנציות ללחמניה. 

"לא בטוח שהיפנים היו חותמים על זה": ממה הופתע פרופ' רפי קרסו?
לצאת מהשגרה: למשקה השוקולד הזה של "מקס ברנר" לא ציפינו

חכו יש עוד הפתעות, בתוך הלחמנייה האדומה הזו תמצאו בצלים אדומים בסומק של חבשוש משוק לווינסקי, איולי פלפלים מותססים וכל העלים האדומים שקומורובסקי מצא בערוגה של גדעון מ"עלה עלה".  מה קיבלתם? ביס עסיסי ובשרני עם פיקנטיות עדינה של פלפלים וחריפות כיפית של עלי חרדל ומיזונה, ליד כל הטוב הזה מגיע גם צ'יפס בסומק ויש אפילו קוקטייל מיוחד  עם וורמוט אדום ,ג'ין, דובדבנים, מיץ  לימון  וטוניק הל שנקרא קומורוסו. 

ספיישל רוסו, שף ארז קומרובסקי ואגאדיר (צילום: דויד שטיינברג)
ספיישל רוסו, שף ארז קומרובסקי ואגאדיר (צילום: דויד שטיינברג)

בקיצור יצא לשף קומורובסקי יופי של המבורגר שממש כדאי לכם ללכת לאכול. לצד ההמבורגר תימכר גם בירה "תומר" בירה במהדורה מיוחדת של מבשלת "גלנץ" לזכרו של תומר נגר ששירת בגדוד 51 בגולני ונפל ב-07.10 בעת שנלחם בגבורה.

מחיר כולל צ'יפס ובירה "תומר"/ קוקטייל "קומורוסו/ משקה מוגז  – 89 ₪