שף אורן אסידו חוזר עם מסעדת שף חדשה בנווה צדק.
Ole שהיא המסעדה הראשונה שבבעלותו של אורן אסידו, ממוקמת במלון סלינה תציע מטבח ים תיכוני עונתי עם בר שף ששואב השראה מהמורשת הקולינארית שבה גדל אסידו. בין המנות: אוייסטר, שמן עגבניות, לימון. 43 ₪; פדרון מטוגן וצלחת חריפים. 47 ₪; סלט בישבש, סלרי, זוקיני וסחוג ירוק. 54 ₪; דג נא, גספאצ׳ו עגבניות ,גריסיני זרעי שומר.72 ₪; סרדינים כבושים, מקדמיה, סלט תפוזים וקלמטה. 72 ₪; ברוסקטה רוסטביף, פלפל שושקה קלוי ואיולי שיפקה. 73 ₪; טרטר בקר, חציל קלוי, קרקר זעתר, חמוצים. 82 ₪; כרובית צלוייה, פריקי, מנגולד, ציר פירות יבשים. 87 ₪; אטריות , שומר קונפי, דג מפורק, ציר דייגים ואריסה. 97 ₪; שיפוד דג, צ׳ילי מותסס, ירקות ולאבנה. 117 ₪;ספייריבס טלה, תבשיל מנגולד, תפו״א מדורה, צ׳ימיצ׳ורי זעתר. 104 ₪ ;מחבת חלקי פנים, קרם חומוס, ציר עוף חום. 127ש"ח.
OLE מלון סלינה נווה צדק, שביל האטד 5 תל אביב -יפו. טלפון להזמנות :073-3329323

קרואסונים ממולאים בזקס בייקרי
הבייקרי הצרפתי "זקס" שברעננה של איריס ועודד זקס ועמליה סרוב, משיק קרואסונים מושחתים ממולאים בשפע של מילויים כגון: קרם פטיסייר, שוקולד, פיסטוק, קרמל, מילקי, בננה ספליט, תות שדה, קפה, לימון, פירות יער , אגוז לוז ועוד. בכל סופ"ש יושק קרואסון אחר בהתאם לחשקי הבעלים.
זקס בייקרי מספק גם מגוון רחב של מתוקים ומלוחים נטולי גלוטן שנעשים במקום כגון בחושה לימון פיסטוק, עוגיות ועוד לצד שפע של לחמי מחמצת וחלות בריוש, מאפים מתוקים ומלוחים, קישים, פיצות, מגשי אירוח מטורפים וכמובן עוגות שלמות מפוארות לכל אירוע.
החרושת 16 רעננה, אתר

קרואסונים של זקס (צילום: יחצ)
קרואסונים של זקס (צילום: יחצ)

יום הולדת 9 לדלידה
דלידה, המסעדה בשוק לוינסקי, מתחילה בחגיגות תשע השנים לפתיחתה. במסגרת החגיגות שף המקום, ג'ייק סייטוביץ, יארח במטבח ובבר המסעדה שפים אהובים שהאוכל שלהם שואב השראה מהריחות ומהטעמים בשוק לוינסקי ומהנרטיב הערבי אירופאי של דלידה. כמו כן, יתקיימו אירועי דיג'יי עם קונספט דומה, שירימו את האורחים. 
כך למשל במהלך החגיגות: השף חמודי אבולעפיה יגיש את המטבח הערבי עליו גדל עם נגיעות השף הייחודיות שלו, השפית יהלומה לוי תבשל את המנות שהתגעגענו אליהן מהביסטרון "יהלומה" בשוק לוינסקי, איתן ונונו יחזיר עטרה ליושנה עם מנות מיתולוגיות מ"חלוצים 3", השף יוגב ירוס יבשל בהשראת הריחות וטעמי השוק, ועוד ועוד. להופעות הדיג'יי יתארחו: עדי ששון, דניאל בן דוד ואיב אטיאס - שינגנו מוזיקה בהשראת הצבעוניות של לוינסקי ובהשראה ערבית אירופית כמחווה לנרטיב של דלידה.  
כתובת המסעדה: זבולון 7, תל אביב - יפו

שמח ביומולדת של דלידה (צילום: יחצ)
שמח ביומולדת של דלידה (צילום: יחצ)

חדש // עבריאני , איטלקיה ברעננה
מסעדה איטלקית חדשה נפתחה ברעננה עם חצר רחבה ובר גדול כך שכל סוגי הבילוי יתאימו. התפריט יציע פיצות עם שלל תוספות- החל ממרגריטה קלאסית (64 ש״ח) ועד פיצה עם ארבע גבינות איטלקיות, רימונים ועירית (75 ש״ח), פוקאצ׳ה  (20 ש״ח) בוראטה (68ש״ח)  סלט קפרזה (52 ש״ח), סלט דונה שמוגש עם חסות, סלקים צלויים וקממבר בשלה(64 ש״ח). הפסטות  שבתפריט נעות בין קלאסיקה של פסטה פומדורו (52 ש״ח) או פסטה קאצ׳ו אה פפה מוקרמת בתנור עם ארטישוק כמהין (59 ש״ח) וגם פסטה קברוטונו עם טונה מעושנת, חמאת אנשובי וצלפים (69 ש״ח). וגם טירמיסו כהלכתו, קרם ברולה (42 ש״ח), ושלל קוקטיילים צוננים ויינות.
לאתר ולהזמנות

עיבריאני (צילום: יונתן בן חיים)
עיבריאני (צילום: יונתן בן חיים)

אונזה מתחדשת בשף, תפריט ואפרטיבו
מסעדת אונזה היפואית משיקה תפריט חדש של השף יונתן כהן ופותחת את המקום לאפרטיבו עם 30 אחוזי הנחה על כל התפריט בין השעות 17:30-19:30. התפריט החדש שיצר כהן, שואב השראה מהשוק, מהמטבח היפואי, ומחומרי גלם טריים ועונתיים שמתכתבים עם ריח הים, הצבעוניות והאותנטיות של סמטאות יפו העתיקה. התפריט מחולק לירקות ודגים נאים, TABOON, פס חם ו- MEZE (מנות קטנות). 
בין המנות: שומר צלוי בתפוזים עם חמאה חומה וטימין, להנות ממנה קלילה של סשימי דג ים עם אפרסמון מוחמץ, סלסה גרעיני דלעת, עלי חמציץ ושמן סלרי בזמן שאתם לוגמים מקוקטייל OLIVE OIL MARGARITA של טקילה, מרטיני פיירו, סירופ שמן זית ולימון. משם תוכלו להמשיך למנות חמות של מאפה פידה פטריות ואטישוק ירושלמי עם קרם קשיו ואורוגולה, וגם למנת מוסר ים עם ציזיקי קישואים צלויים, תרד ונענע.  
כמו כן הושק אפרטיבו בין 17:30-19:30 עם-30 אחוזי הנחה על כל התפריט.  
רבי חנינה 3, תל אביב - יפו טלפון: 03-64860600 אתר: onza.co.il

תפריט חורף של אונזה (צילום: יחצ)
תפריט חורף של אונזה (צילום: יחצ)

מסעדת טאפאצ'ולה המקסיקנית עם תפריט חדש
מסעדת טאפאצ'ולה המקסיקנית, ששוכנת באחד העם 15 בתל אביב, משיקה תפריט חדש עם טעמים מקסיקניים אותנטיים ונגיעות ייחודיות של שף המקום, צורי יוסופוב. חמש המנות החדשות : קוקטייל מרגריטה ,כדורי "ארנצ'ילי" מוגשים עם סלסלה רוחה, עשויים מאורז וגבינה, עם פלפל חלפניו קצוץ ; בוריטו קרנה אסאדה ; קערת דג-דג לבן על הפלנצ'ה עם אורז פיקנטי, פיקו דה ג'יו שמנת חמוצה וסלסה חלפיניו ליים  ; נאצ'וס קון צ'וקולטה - קינוח של נאצ'וס פריך המשלב טעמים של מתוק ומלוח עם סוכר, קינמון, שוקולד וריבת חלב.

כתובת: אחד העם 15, תל אביב - יפו טלפון: 03-7754566 אתר המסעדה: https://www.tapachulatlv.com

טאפאצ'ולה (צילום: פייסבוק)
טאפאצ'ולה (צילום: פייסבוק)

מהפכת הקיימות של רשת "וניליה"
רשת הגלידריות האיכותית וניליה הכריזה על מעבר מדורג לשימוש  במוצרים אקולוגיים ומתכלים בסניפיה. במסגרת המהלך המדורג תעבור הרשת לשימוש  במוצרים אקולוגיים ומתכלים בכל סניפיה, כולל כפיות, קשיות שתייה, מכלי אריזה ועוד. 
המוצר הראשון, המושק כעת, הוא מארז רב-פעמי לשימוש חוזר למילוי הגלידה, במקום מארזי הקלקר המשמשים את מרבית הגלידריות במדינה, זהו מארז רב-פעמי מעוצב עבור 1 ק"ג גלידה, המתפרק לשלושה חלקים, כאשר החלק הפנימי נשלף, וניתן לשטיפה במדיח.  כדי לעודד את השימוש במארז החדש תעניק הרשת לכל לקוח שיגיע איתו לחנויות "וניליה" למילוי מחודש, הנחה של 2 ₪. מחיר המארז כ -19 ₪ לצרכן.

מארז רב פעמי של וניליה (צילום: שירן חי כהן)
מארז רב פעמי של וניליה (צילום: שירן חי כהן)

מסעדת ארמון סהרה עם ארוחת טעימות חדשה
נשאת עבאס-שף מסעדת "ארמון סהרה" מציג ארוחת טעימות חדשה המורכבת מ8 מנות ביס, קינוח  ושתייה .
הארוחה תוגש בכל יום  חמישי, החל מה-16.12  לאורך כל שעות פעילות המסעדה.
בין המנות שיוגשו: מנת פתיחה משתנה בהתאם לעונה , לאחריה טאקו טבולה- טבולה בתוך עלי חסה  פריכה, קובה על מצע טחינה קצח, ערוסה על גחלים ממולאת באסאדו מעושן על מצע  סלט רענן , קישוא ממולא אורז צנובר על מצע יוגורט חם , חציל ממולא בבשר טלה טחון אפוי בטאבון עם עגבניות , מיני מסחאן-  סיגר לאפה מומלא עוף מסחאן, צלע טלה על מצע פריקה, ולקינוח מיני שיפוד כנאפה עם נגיעות קרם מלבי. המחיר לסועד כולל כוס לימונדה -150 שקל
מסעדת ארמון סהרה, כתובת :כביש מס' 65 לעפולה, בדרך לכפר תבור, נין טלפון : 046935101

מסעדת סהרה (צילום: שני בריל)
מסעדת סהרה (צילום: שני בריל)

רשת ההמבורגרים MOSES, תציע ללקוחותיה לחמנייה מופחתת פחמימות ועתירת חלבון
כחלק מהמהפיכה הקולינרית בריאותית שקורית בשנים האחרונות, מצטרפת מוזס עם המבורגר המוגש בלחמניה מופחתת פחמימות ועשירה בחלבון של חברת הפוד-טק eatsane.
לחמניית eatsane מכילה כ 80% פחות פחמימות ביחס ללחמניית המבורגר רגילה  ומכילה רק כ 7 גרם פחמימות ללחמנייה (לעומת כ 40 גרם בלחמנייה רגילה). הלחמנייה עשירה בחלבון ובסיבים תזונתיים ומתאימה לתזונה דלת פחמימות. זהו פיתוח מיוחד של eatsane, המספק פתרון מעולה לקהל חדש שנמנע עד כה מאכילת המבורגר בלחמנייה כדוגמת סוכרתיים, קיטו, פליאו, או כל צרכן המעוניין להפחית בכמות הפחמימות

 

מוזס בלחמניה של EATSANE (צילום: גיל אבירם)
מוזס בלחמניה של EATSANE (צילום: גיל אבירם)