אם גם אתם ישראלים ממוצעים, שנהנים להתפנק על ארוחת בוקר טובה ומושקעת, לא משנה באיזו שעה, בוודאי הכרתם מקרוב את קבוצת "בנדיקט" שכבר כבשה כמעט כל פינה בארץ. ועל אף שכבודן של ביצים עלומות או חביתת ירק מונח במקומו, אין ארוחת בוקר טובה יותר משקשוקה מפנקת כשלצידה מגיעה חלה נימוחה שאוספת לתוכה את כל הטעמים הפיקנטיים של המאכל האהוב.

לכל המתכונים של השקשוקות המיוחדות של רשת "בנדיקט">>>

כדי לקחת את הקונספט צעד אחד קדימה, הקבוצה יצאה בחגיגת "שקשוקהפסט", שתערך בין התאריכים ה-15 בחודש נובמבר 2022 ועד ה-15 בדצמבר, ותרכז בתוכה את כמה שקשוקות מיוחדות שאין סיכוי שטעמתם קודם לכן. לצד המנות האהובות של המסעדה, בחודש הקרוב תוכלו ליהנות ממגוון מנות, ביניהן:

- שקשוקה קזבלנקה (73 ש"ח) שתי ביצים בתבשיל עגבניות ופלפלים פיקנטי, נקניקיות מרגז צלויות, טחינה ירוקה, צנוברים ופלפל חריף קלוי, המוגשת לצד חלה וסחוג.

- שקשוקה מקסיקנית (72 ש"ח) בשר אונטריב בבישול ארוך בתבשיל עגבניות מעושנות פיקנטי, שעועית אדומה, פיקו דה גאיו, כוסברה ואבוקדו, המוגשת עם נאצ׳וס ושמנת חמוצה. 

שקשוקה מרגז בנדיקט (צילום: שרית גופן)
שקשוקה מרגז בנדיקט (צילום: שרית גופן)

- שקשוקה תאילנדית (74 ש"ח) ביצים עלומות בתבשיל קארי תאילנדי אדום פיקנטי, שרימפס, חצילים מטוגנים, פטריות פורטובלו, ברוקולי, בזיליקום וצ׳ילי אדום, המוגשת עם לחמניות סטיקי רייס.

- שקשוקה הודית טבעונית (71 ש"ח) עם שתי ביצי  "Yo-Egg" עלומות על תבשיל תפוחי אדמה, תרד ותבלינים הודיים, קרם קוקוס, אפונה וכרובית מטוגנת, המוגשת עם לחמניות סטיקי רייס.

- שקשוקה סרדיניה (68 ש"ח) שתי ביצים בתבשיל עגבניות פיקנטי, כדורי ארנצ׳יני מטוגנים וממולאים במוצרלה ומעל פרמז׳ן מגורר, המוגשת עם ברוסקטה וסלסה ורדה.

והאמת? הרשימה עוד ארוכה.
אז אם החך שלכם החל להתחמם והטעמים החלו להתבשל לכם על הלשון, תעשו לעצמכם טובה ואל תפספסו את הארוחה העשירה וייחודית הזו. (נ.ב - אנחנו כבר טעמנו, וכמובן שנחזור שוב).