ליידיז, גם אתן התכווצתן על הספה בסלון כששמעתן את אחד ממשתתפי "הישרדות" מפטפט ומצליח לעצבן את בנות המין הנשי? אם אתם לא נמנים על צופי הריאליטי על השורדים באי הבודד, אמש (ראשון) היה זה עומר רוזן שפלט אמירה הזויה, שבגללה כנראה הפסיד כמה מעריצות מקומיות.



רוזן, תועד במהלך התחרות כשהוא אומר שהיה מוכן לצאת ולנהל קשר רומנטי רק עם בחורות רזות. עוד, הוסיף שאין סיכוי שייצא עם אישה שאמא שלה מלאה, "כי זה אומר שגם היא תהיה כזאת בעתיד". רגע, מה לעזאזל? כעת, מתברר שבדיעבד, גם רוזן עצמו לא אהב את מה שיצא לו מהפה. כי הפסדת כמה כלות פוטנציאליות, הא? 


רק סקיני ביצ'ז, פליז. עומר רוזן (יח"צ)



בשיחה עם מעריב, הסביר ש"זה בהחלט לא היה נעים לצפייה, זה לא עבר לי טוב בגרון". בהמשך, הצהיר רוזן שמדובר ב"פליטת פה שנאמרה בהומור. 90% מהדברים שאני אומר על האי, או בחיי האישיים, נאמרים בסרקזם. זה יכול להתקבל רע למי שלא מבין אותם", תירץ. 
 
עוד המשיך וגילה ש"רוב הנשים במשפחה שלי הן נשים מלאות. אמא שלי הכריחה אותי לחזור הביתה ונתנה לי סטירה בגלל המשפט הזה. אני מנצל את ההזדמנות לבקש את סליחתן של כל האימהות המלאות. אני מחפש לי חברה מלאה לעתיד", סיפר השורד עם השיער הארוך. ובכן, כולם יודעים מה אתה אוהב - אחרי שהשתתפת בתחרות דייטים מצולמת, עומר. 
 


בלי מחסומים, כנראה. עומר רוזן (צילום מסך, אינסטגרם)


"ברור לי שכל אישה היא אישה יפה כפי שהיא, בעריכה לא תמיד מראים את הקונטקסט שבו נאמרו הדברים" המשיך. "בימים לחוצים כאלה, שבהם כל המדינה נמצאת תחת מתקפת טרור, קצת קלילות והפוגה מהלחץ בו אנו שרויים לא תזיק. המטרה הייתה רק לספק לאנשים בבית מעט עניין, אבל הפעם היא התפספסה ועל זה אני מתחרט ומתנצל". נניח.