שלום, חברים, הם חוזרים: קים קרדשיאן וקניה ווסט ישובו באביב הבא בישראל - גם הפעם, כדי לקיים טקס הטבלה, לבנם הפעוט סיינט ווסט. על פי דיווחי הצהובונים בהוליווד, מלכת הריאלטי-טראש ובעלה הראפר, יגיעו יחד בפעם השנייה לירושלים על מנת לבצע את הטקס הנוצרי בכנסייה הארמנית בירושלים, ממש כפי שעשו מוקדם יותר השנה עם בתם נורת' ווסט. הללויה!

על פי הדיווחים, פחות משבועיים אחרי שהביאה לעולם את ילדה השני, קרדשיאן החליטה לשוב באותן נסיבות לארץ הקודש - יחד עם קניה, נורת' וסיינט ווסט, בחודש אפריל 2016. עדיין לא ברור אם לביקור יצטרפו בני משפחה נוספים, כמו האחות קלואי קרדשיאן שהגיעה איתם באפריל האחרון.


היי מאמא. קים קרדשיאן בהריון (רויטרס)

קרדישאן, כך דווח, מסתגרת בביתה ותבלה את החודשים הקרובים בביתה, הרחק מעדשות צלמי הפפראצי, לפחות "עד שתשיל ממשקלה". על פי השמועות, קרדשיאן אוכלת על פי "דיאטת אטקינס" על מנת לחזור למשקלה לפני ההריון, כך שרק בחודש מרץ תופיע בתקשורת. שבועות ספורים אחר כך תתפוס טיסה לישראל.

באביב הקודם, מאות כלי תקשורת מהעולם הגיעו למתחם כנסיית סיינט ג'יימס בירושלים, שם תעדו את בואם של הזמר ואשתו כוכבת הריאליטי. בתום ביקור בזק בן יום אחד, המשפחה המריאה חזרה לארצות הברית. הפעם תישארו יותר זמן, נכון קימי? 


יאללה, בואו. קים קרדשיאן וקניה ווסט


כך זה נראה בפעם הקודמת. קרדשיאן בירושלים (אינסטגרם)