העולם המודרני שייך לצעירים? כנראה שכן, אבל לאנשים ממש, ממש צעירים, כמו נורת' ווסט בת השנתיים וחצי. בתם של מלכת הריאליטי קים קרדשיאן והראפר קניה ווסט, לא רק זכתה לתואר "אחות גדולה" בתחילת החודש - כאשר אמא ואבא הסופר מפורסמים שלה נכנסו לחדר הלידה ויצאו ממנו עם הבייבי סיינט ווסט, אלא גם הוכיחה שהיא שולטת בטכנולוגיה המודרנית, כשימים ספורים אחר כך פרסמה את ציוץ הטוויטר הראשון שלה. אין מה לעשות, הילדה היא עילוי.


מה. הציוץ של נורת' ווסט (טוויטר)

אז מתברר שחשבון אינסטגרם פרטי עבור הילדודס הוא כבר פאסה (ניקול ראידמן, לטיפולך) - כיוון שנורת' החמוצה, שמבלה מאז היום שבו נולדה מול הפלאשים של הפפראצי (ונוזפת בצלמים מפעם לפעם), החליטה שהיא בוגרת מספיק בכדי לפרסם את הציוץ הראשון שלה ברשת החברתית החביבה על האמריקנים. 

הציוץ כלל בעיקר אותיות ג'יבריש, שפורסמו לטובת 38 מיליוני העוקבים אחרי אמה המפורסמת, מלכת הריאליטי-טראש של משפחת קרדשיאן. כמה שעות אחר כך, קימי עצמה צייצה בטוויטר שהיא רק באותו רגע הבינה ש"רק הבנתי שנורת' צייצה", לצד אימוג'י צוחק. זאת, בערך חודשיים אחרי שהילדה המחוננת פרסמה בטעות תמונה נוסטלגית של קים באינסטגרם הפרטי של קרדשיאן, שבה אמא שלה לא לובשת יותר מביקיני. מפתיע.



בקרוב בסלולרי שלכם. הקימוג'י (אינסטגרם)

אם כבר טכנולוגיה ותרבות האימוג'י, אמש (ראשון), קרדשיאן הפתיעה את המעריצים האדוקים וחובבי הסלולרי שלה. לא בעוד תמונת עירום שפרסמה בפרופיל הטוויטר הפרטי שלה, אלא בכך שהודיעה שהיא משיקה אפליקציית אימוג'י מיוחדת בשם "קימוג'י" (קים + אימוג'י, כמובן), שכולל שלל סמלים וציורים שמאפיינים את מלכת הריאליטי.

בין השאר, אלה שיורידו את האימוג'י החדשים אה-ל-קים, יוכלו לשלוח הודעות שכוללות את הישבן המפורסם של קרדשיאן, לב שחור, דונאט ואפילו את הפרצוף הבוכה של הכוכבת. כי ברור שכל אחד צריך לתבל את ההתכתבות המלהיבה שלו בקרדשיאן.


היי, הנה תמונה של קים קרדשיאן מחזיקה טלפון סלולרי! (אינסטגרם)