כמעט שבוע חלף מאז שפרשת בר רפאלי והחקירה ברשות המיסים כבשה כל כותרת אפשרית, אם בתקשורת המקומית או בדיווחים מעבר לים על הטופ מודל הישראלית. כל פרט מידע שדלף מהחקירה סוקר בהרחבה, בעוד שרפאלי עצמה בחרה לשמור על זכות השתיקה - ולא צייצה באופן רשמי או באופן עקיף, באמצעות הרשתות החברתיות. אך לא עוד!
 
בעוד שאמה של הטופ מודל ציפי לוין רפאלי, החשודה גם היא בהעלמת מיסים יחד עם בתה, בחרה לשדר עסקים כרגיל ובילתה בהופעה של הזמר רותם כהן או שלחה מסר נוקב לעיתונאים דרך הרשתות החברתיות, רפאלי ג'וניור בחרה להיעלם. מאז חשיפת הפרשה, העדיפה הדוגמנית להסתגר בביתה, לצדו של בעלה, עדי עזרא, והתנתקה מסביבה החיצונית - למורת רוחם של צלמי הפפראצי שחגו ימים ולילות מחוץ לביתה.  

כמי שידועה כבעלת חשבון פעיל מאוד ברשתות החברתיות, בחרה הדוגמנית בשתיקה רועמת ולא שיתפה אף תמונה, מאז שזומנה ל-12 שעות חקירה ברשות המסים. עם זאת, אתמול (שני) ההסגר שכפתה על עצמה הסתיים - ורפאלי חזרה לחייך לעולם. 

 

A photo posted by Adi Ronen (@adironen1) on




אמש, החליטה רפאלי להתאוורר מהפרשה ויצאה לדייט בנות עם ארבע מחברותיה הקרובות ביותר, אלה שחגגו איתה באירועים המרגשים בחייה. רפאלי, תיעדה את המפגש הנשי ופרסמה ברשתות החברתיות, כשהציגה לעולם ולרשויות החוק מסר ברור - אף אחד לא יסיר את החיוך מפניה. בהצלחה.