בשעה שברחבי העולם כולו ציינו את חג המולד, סוף השבוע המקומי כאן במדינת היהודים - כלל כמה מסיבות וצצות שמשכו את כוכבי הביצה הקטנה לבילוי סוער. אחת מהן, היה מסיבת יום ההולדת של איש חיי לילה מקומי, שערך דווקא אירוע בשעות הערב של מוצ"ש, על גגות תל אביב. ברור שיוצאי ריאליטי, אקסים מפורסמים, דוגמניות ומייקל לואיס עם הקוביות לא יכלו שלא להגיע לברך!




ברורוש שבאתי! מייקל לואיס (צילומים: גילעד אילוז)


אז ככה: שלומית מלכה הגיעה עם טורבן על הראש, אבל נטולת הבויפרנד יהודה לוי (שכנראה חגג לה מספיק בשבוע האחרון). שיר מורנו הצעירה גררה את בעלה הטרי אורן מאור ונראתה סקרנית מאוד לגבי הסביבה. השורד עומר רוזן לא עזב את הטלפון שלו, לירן דנינו בירך בשיר ועוד שלל אחרים בחנו את האיש שלכבודו נערך האירוע על גג "גן העיר" שבמרכז העיר הגדולה - איש העסקים שעומד בראש קבוצת "נוקס", דן נפתלי - מקרוב.


לא עוזב את הסלולרי. עומר רוזן


זוג טרי! שיר מורנו עם אורן מאור

אבל את מרבית תשומת הלב, משך דווקא השחקן וכוכב "גולסטאר" יון תומרקין, שהגיע לאירוע לבדו - אולי כי לא ידע שבאותה המסיבה ממש, תבלה האקסית המיתולוגית שלו, אלכסה תמרי והבויפרנד היהלומן החדש שאיתו היא מבלה. למרות שהוא גברבר נחשק, היא נכדתו היפהפייה של מפיק העל מיקי פלד שלא מבלה איתו כבר יותר משנה, השניים כנראה מקפידים שלא להיתפס יחד באותו חלל - כך שגם תומרקין וגם תמרי, תפסו כל אחד פינה משלו על הגג. שברון לב.


יון תומרקין עם דן נפתלי. אלכסה? היא רחוקה משם


לירן חולצה אפורה. דנינו


מטריד מאוד. מורנו


יא חביבי, תל אביב. נפתלי עם דורון מדלי


דניאלה פיק עדיין בלונדינית


מחויך. מייקל לואיס


גם בפול באדי. שלומית מלכה