מתברר שמהרגע שבו עומר קינן נכנסה לבית "האח הגדול" ועד לרגע שבו יצאה ממנו כמודחת השנייה של עונת הריאליטי, הזמן לא ממש עצר מלכת עבור מי ששימש בתור בן הזוג שלה עוד לפני שנבחרה להשתתף בתכנית - תמיר ויצמן. הרי בשעה שבה היא יצא הנרגשת מהבית, הוא בכלל חגג את תחילת השנה האזרחית בגרמניה הצוננת. 
 
מאז, השניים הספיקו להתאחד, לתכנן תכניות ואפילו לציין אתמול (ראשון) את יום הולדתו באירוע מצומצם יחד עם אהובתו פלוס כמה חברים (כמו טיטי איינאו וציפי רפאלי), מה שהגיע הבוקר לשיא - חופשה אקזוטית מפנקת עבור הזוג. כן, קינן צריכה לנוח מהחוויה הקצרה שלה על המסך, החבר צריך להשלים פערים עם הבייבי שלו.

 

A photo posted by עומר קינן (@omerkaynan) on




קינן את ויצמן, שהוא איש עסקים מעושר (מאוד), נסעו כאמור לחופשה ראשונה מאז שהיא הודחה מהבית, זאת לאחר שבמהלך השבוע שעבר יישרו את ההדורים ושבו לזרועות האחד של השנייה. את הקאמבק, הצלמים תיעדו כבר בסוף השבוע באיוונט של אירית רחמים

מי שהניח שמר ויצמן לא חיכה לבחורה שלו (כי חגג עם בנות אחרות בגרמניה בערב הסילבסטר), זכה לבדיקת מציאות מטעם קינן, שפרסמה אתמול ברשת ברכות לכבוד הולדתו של אהובה, לצד תמונה של השניים בנשיקה לוהטת. "הוא שב היישר לזרועותיי, ומאז לא נפרדנו, מזל טוב מלך שלי יום הולדת שמח. מאוהבת ועד השמיים", כתבה. טוב, כשהוא לוקח אותך לחופשה מפנקת בעיר הנופש קנקון שבמקסיקו - כאשר כבר הלילה התייצבו השניים בנתב"ג והתעופפו לנופש חלומי - אי אפשר שלא לאהוב אותו.


אוהבים גם בחו"ל! עומר קינן ותמיר ויצמן (צילום: ניר פקין)