אומרים שהקשר בין צמד אחים תאומים הוא על חושי, מעבר לפיזי, קרוב במיוחד גם בלי להשתמש במילים - ומתברר שגם לעמרי בן נתן, כוכב העונה השביעית של "האח הגדול", יש כזה עם אחיו. החתיך בן ה-29 של הבית, חי מאז שנולד עם החצי השני האולטימטיבי של חייו, התאום רועי בן נתן, ומתברר שהם לא רק שני גברברים קרובים אלא יודעים לרגש אחד את השני.
 
נכון, שני האחים הקרובים לא התראו כבר כמעט חודשיים, מאז שעמרי נכנס לבידוד לפני תחילת עונת הריאליטי ומאז עבר לתנאים מבודדים יחד עם שאר משתתפי העונה. אך מתברר, שרגע לפני שאמרו "ביוש", החצי המדובר (יותר) השאיר לחצי שהשאיר מחוץ לבית הפתעה, שרועי גילה רק אחרי שאחיו עזב לטובת מגורים בבית המצולם ביותר במדינה.

 

A photo posted by Omri Ben natan (@omribennatan) on



מתברר שכשעה לפני השידור הראשון של התכנית הפופולרית, על צג הסלולרי של רועי הופיעה תזכורת, שעמרי הכניס לטלפון הפרטי שלו בלי שאחיו ידע. המסר? "אחי אני אוהב אותך, סומך עליך. תהיה חזק בשביל שנינו בחוץ, תשמור על כולם". צמרמורת!
 
בן נתן ה"חופשי", שחזר לפני תחילת העונה מארצות הברית ומבלה בשבועות האחרונים באירועים מתוקשרים ועל סט צילומים כזה או אחר, בזמן שאחיו נותן עבודה על המסך (היוש, קסניה) - סיפר למעריב אונליין שלא קל לו בלעדיו. זאת, דווקא כי "תמיד היה לנו אחד את השני לעצה טובה... כשאני מול המסך, רואה בדיוק מה קורה איתו ואיך מדברים עליו מאחורי הגב, אני קצת אובד עצות. אבל מאחוריו בלב מלא וגאווה שזה הוא כמי שהוא, בדרך שלו". הכי אינטר-קוסמי. 


טוב, הם צמודים כבר מאז שנת 1986. עמרי ורועי בן נתן כדוגמנים צעירים (יח"צ)