צמד החמד גילי כהן וגיל אלמוג (אחד צילי, השני גילי, כנראה) אמנם הודח בסוף השבוע האחרון מבית "האח הגדול" - אך בעוד שאחד מהם הבטיח לייצר שערורייה ומשך תשומת לב אך מאז השתתק (בערך), אלמוג הצעיר יותר, בחר שלא לגרום להפקת התכנית להזיע. כן, הוא מעדיף להזיע בעצמו וכעת מחפש מישהו לעשות זאת יחד איתו!
 
הסבר קצר: 15 דקות התהילה של גיל מתחילות לתקתק לאחור? לכן יוצא העונה השביעית של הריאיליטי החליט שכעת, כשהוא בטח יוזמן לאירועים נוצצים והשקות מרגשות, עליו לשמור על הפיגורה והכושר הגופני. בכל זאת, מול המצלמות גיל בן ה-27, שסיפר שהיה "ילד שמן" הציג גוף חטוב בהחלט.



בימים האחרונים, אלמוג שב לפקוד בקביעות את חדר הכושר בו היה מתאמץ בתל אביב, ממש סמוך לביתו. אבל מתברר שזה לא מספיק, כיוון שלמרות שגיל מספר שהוא מתכנן לאכול את כל המטעמים שאליהם התגעגע בתוך בית "האח הגדול", הוא כנראה גם חושק לקטוף קמפיין תחתונים חדש. איך יעשה זאת? מאמן כושר צמוד, שיסייע לו לשמור על הגוף שרירי וחטוב. בימים האחרונים, אלמוג מחפש מאמן פרטי, בעדיפות לחובבי פרסום על חשבונו של יוצא ריאליטי, שיצמד אליו וינדנד לו עד שיגיע לתוצאה מושלמת עבורו. אלופים, יש הצעות?