אז מתברר שאלינה (לשעבר אלין) לוי נמצאת בעיצומה של תקופת שינויים בחייה - ולא רק שינויים פנימיים. קודם היא שינתה את שמה הפרטי והוסיפה את האות ה' (רק שלא תגמור כמו "הזמר שהיה ידוע בתור פרינס"), אחר כך למדה משחק, נפרדה מבן הזוג שלה, החליטה לעסוק גם באופנה ואפילו חשפה באומץ שסבלה מהפרעות אכילה בתום שהות ארוכה בבית "האח הגדול". ועכשיו? מייקאובר!
 
עם כל הרעש סביב הפוסט המפורט של יוצאת הריאליטי, שכיכבה בעונה השנייה של "האח הגדול" עד הגמר, בו החליטה לשתף את העולם בהפרעת האכילה והדימוי העצמי שממנה סבלה, לוי כנראה חשבה שלא ישמו לב ש... החליטה להיפטר מהשיער הבלונדיני, שכל כך מזוהה עם אלין עוד מהימים שבהם נחשפה בפני הציבור וצופי הטלוויזיה. אז זהו, שברור ששמו לב.

אז...
 

A photo posted by Alina Levy (@alinalevy_) on



והיום: אלינה לוי החדשה
 

A photo posted by Alina Levy (@alinalevy_) on



בשעה שכולם עסקו אתמול (שלישי) בסטטוס של לוי שנועד לחזק אנשים אחרים שסובלים מאותן בעיות, היא בכלל עשתה את דרכה אל מעצב השיער שלה. לוי ככל הנראה החליטה שעם השינוי הפנימי, צריך לבוא גם שינוי חיצוני - כך שאחרי ששנים שבהן נהנתה מפריבילגיות של בלונדינית, נפרדה לוי סופית מהצבע הבהיר, לטובת פריזורה חדשה בצבע חום, כולל פוני ארוך עד העיניים, כתוספת שתופסת. 


בנים, כבר גיליתם כאן שהיא רווקה וכעת גם שהיא מטפחת הלוק החדש. אהבתם יותר? כי מדובר בסחורה לוהטת! 

כבר לא בלונדינית. אלינה לוי (צילום: שוקה כהן)