טוב, זה הופך למעין הרגל - כשכל משתתף בעונה השביעית של "האח הגדול" שיוצא נגד שי חי, כנראה המתמודד החזק ביותר בריאליטי הנוכחי, מוצא את עצמו מחוץ לבית זמן קצר אחר כך. אמש (שבת), הגיע תורה של רינת פליישר, שנפלטה מהתחרות אחרי שלושה שבועות של בילוי בין כתלי הבית.


עם הדחתה של הבלונדינית בת ה-45 מהתחרות, למעשה נותר מתמודד "חדש" אחד בלבד בבית - איציק כרסנטי. אבל לא לעוד המון זמן אם זה תלוי בפליישר, לפחות כי שסיפרה למעריב אונליין. "איציק היקר יהיה המודח הבא, לדעתי. לצערי נוכחתי לדעת שאדם שמאוד אהבתי והערכתי, דיבר עלי רעות במשך תקופה ארוכה ושיחק משחק כפול ולא אמיתי", הסבירה בראיון לאחר הדחתה.


יצא בחוץ? איציק כרסנטי (צילום: ינאי יחיאל)

לדבריה של פליישר, הסיבה לכך שהיא כעת מחוץ לבית "האח הגדול" נעוצה בכך שיצאה בגלוי ותקפה את שי חי ובת הזוג שלו תניה, מול המצלמות. "אני בטוחה שהודחתי כי יצאתי נגד שי חי, שלדעתי נהנה מהערצה מוגזמת", הסבירה (וכנראה הרגיזה את "צבא המעריצים של שי חי). "על פי  הסטטיסטיקה, כל מי שיצא נגדו הודח... אבל זו היתה מטרתי - הקרבתי את עצמי למען הקבוצה, במטרה שאוכל להשפיע יותר מבחוץ מאשר מבפנים". 


רגע, אז עכשיו את ממשיכה לפעול נגד זכייתו של חי גם מחוץ לבית?
"אני אבלה עם המשפחה והחברים ובעיקר עם בתי, זואי המהממת שלי. כל השאר הבל הבלים".

ומה לא הספקנו לראות ממך בבית, איזה צד עוד לא חשפת באישיות שלך.
"לא הספקתם לראות כלום עדיין, רינת היא עולם ומלואו. בגלל שתעודת הזהות שלי היתה חלק מהמשימה, לא ראו טפח מהאישיות המורכבת ומהעולם הפנימי הרחב שלי".

בתור יוצאת ריאליטי טרייה, את מתכננת להשתתף בקמפיין חדש או לברוח בחזרה לאנונימיות?
"כמו שאמרתי לאורך שהותי בבית - 'Come What May'. או בלשון הילדים, מה שיוצא אני מרוצה". בהצלחה.


איחוד מרגש? רינת פליישר וארוסה לשעבר (צילום מסך, פייסבוק)