בראד פיט פנה את הדרך. ליאונרדו דיקפריו יכול להמשיך לשחק עם החברות שלו. אפילו מייקל לואיס נראה קטן ממדים בהשוואה לשחקן הצעיר זאק אפרון - זה שהתחיל בתור אליל נערות וגדל להיות... הו מאמא, אחד הגברברים הלוהטים ביותר בתעשיית הבידור העולמית!


אפרון, שהילדים של לפני כמה שנים הכירו ככוב הנוער של סדרת סרטי דיסני "היי סקול מיוזיקל", עשה בשנים האחרונות מעבר לעולם הקולנוע של המבוגרים - כשחקן בקומדיות (גם לצד רוברט דה-נירו) ודרמות מוערכות (למשל עם ניקול קידמן ומת'יו מקונוהי) על המסך הגדול. כעת הוא נבחר לככב בתפקיד ראשי גם בעיבוד הקולנועי החדש של "משמר המפרץ", סדרת המצילים המיתולוגית מהניינטיז, שגילתה לעולם את מיס פמלה אנדרסון. הטוויסט: זאק החתיך, נראה טוב יותר מכל אלה בבגד ים אדום יחד. 

 

A photo posted by Zac Efron (@zacefron) on



 

A photo posted by therock (@therock) on




ההוליוודי בן ה-28, עבד קשה כדי להציג גוף מסוקס מאוד בכל הסצנות שבהן הוא נדרש להסיר את החולצה על המסך הגדול, כחלק מצוות המצילים של "משמר המפרץ". כך שאפילו כשהוא משחק לצד דה רוק, כוכב שידוע בעיקר בזכות השרירים המפחידים שלו, הוא נראה כאילו עשוי מפלדה מוזהבת. גררר.


אל כמה תמונות מהסט שפרסם בימים האחרונים, אפרון הוסיף את הכיתוב "דם, יזע וכבוד. את שני הראשונים אתה נותן, את האחרון אתה מרוויח". ככה זה כשאתה מתחרה מול דיוויד האסלהוף, זאק - בסופו של דבר אתה תמיד תראה יותר טוב עירום על החול.

 

A photo posted by Zac Efron (@zacefron) on


 
 

A photo posted by Zac Efron (@zacefron) on