פרשת ההתעללות החמורה בפ"ת: מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון הנחה היום (שלישי) את מפקד מרחב שרון, נתי גור, להעמיד את החקירה אודות אירוע האלימות החמור שתועד בסוף השבוע האחרון באחת הדירות הציבוריות בפ"ת, בעדיפות עליונה בסדר היום של תחנת משטרת פ"ת, תוך שהוא מקצה לתחנה כוחות תגבור במטרה לשים את היד על כלל המעורבים בפרשה.

התקיפה האכזרית של הנער בפתח תקווה: ארבעה חשודים נעצרו

חשוב להדגיש, כי גם אותם נערים שמהסרטונים שהופצו מוצגים כקורבנות, מבחינת המשטרה הם גם חשודים באירועים אחרים. חלקם תועדו וחלקם לא. לצורך העניין, נזכיר כי הסרטון הגיע אתמול באמצעות כלי התקשורת אל תחנת משטרת פ"ת, שלאור חומרת האירועים פתחה בחקירה. בסרטון נשמע שמו של אדם אותו אחת החבורות מחפשת. למעשה, זה היה פרט הזהב שהוביל לראשיתו של פיצוח פרטי המעורבים.

עוד נציין, כי במשטרה הצליחו בשעות האחרונות, למרות שמדובר בראשיתה של החקירה, ללמוד כי מדובר בלפחות שלושה אירועי אלימות בין כנופיות, ללא היכרות מוקדמת ביניהן, שהאירוע הראשון מקורו בפגישה אקראית ברחוב וחילופי מילים בין הנערים, כל אחד מכנופיה אחרת. אותו מפגש גלש לפסים אלימים ויצר אירוע מתגלגל עם שלושה מקרים, האחרון שבהם בשישי האחרון בגינה הציבורית בעיר.

"זריקת מילים שולית לכאורה בין מעורבים הסלימה עד כדי אלימות אכזרית, תוך שימוש באקדח, בכלי תקיפה ובמכות", אמר גורם בכיר במשטרה ומוסיף: "מדובר באירועים חמורים ביותר וראשיתה של החקירה בעקבות הסרטונים, מבלי שיש לנו תלונות או עדויות, ולו רק בגלל המראות שנחזים מהסרטונים".

סנ"צ נתי גור מציין: "הצלחנו לשים יד כרגע על ארבעה עצורים ואנחנו עושים מאמצים להגיע לפחות לחמישה נערים נוספים שיש להם קשר לאירועים החמורים. אנו קוראים לאותם נערים שיודעים שאנחנו דולקים אחריהם להסגיר עצמם למשטרה ולחסוך מאמצים שעלולים לסבך אותם עוד יותר".

בעקבות אותו אירוע שהחל בחילופי המילים, אירע בשישי האחרון המקרה הנוסף, האחרון, כאשר חבורת הנערים בה נמנע הקורבן מהסרטון המאיים תקפו באכזריות את אחד הנערים מהכנופיה השנייה וניסו לסחוט ממנו מידע. הוא נמצא כעת במעצר. כל העצורים הובלו לחקירה בתחנה והם כעת בראשית מסירת גרסאותיהם. נגד אחד מהם הוגש בעבר כתב אישום בגין אירוע אחר, החקירה בראשיתה.

הסרטון בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]