התפתחות בפרשת המורה מאיר ברוכין בפתח תקווה: לאחר שעתר לבית הדין הארצי לעבודה בעקבות השימוע אליו הוזמן מטעם בית הספר בשל התבטאויותיו, היום (ראשון) הורה בית הדין להחזירו לעבודה כמורה מתגבר ובצורה מקוונת. עוד הורה בית הדין לבית הדין האזורי לסיים את העתירה בתוך כ-60 יום.

יממה עקובה מדם: שני נרצחים ומספר פצועים במגזר הערבי
חשדות חמורים: גנבו תשתיות סיבים אופטיים וסיכנו את הציבור

כזכור, מורים ותלמידים רבים מבית הספר דרשו לפטר את ברוכין בשל התבטאויותיו לכאורה נגד חיילי צה"ל וכוחות הביטחון. אחד התלמידים סיפר: "אני קורא לכל ההורים לעשות בלגן ושהמורה לא ילמד בבית ספר. בשיעור הראשון הוא נכנס לכיתה ואמר 'אני שמאלני קיצוני עוכר ישראל', ביקשנו להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לכיתה וזה לא קרה. אני אישית הייתי בשיחה עם המחנך והמנהלת אבל הם אמרו לתת לו ניסיון. יודע שאם נניח לסיפור הוא יחזור ללמד, הוא עף כבר מבית ספר אחר בגלל אמירות כאלה ואחרות. הביאו אותו על הראש שלנו".

זוהי איננה הפעם הראשונה שהמורה עומד במוקד הסערה. ב-2019 הוא הודח מתפקידו בבית ספר בראשון לציון לאחר שעורר סערה ועודד לכאורה סירוב גיוס לצה"ל ואף הגדיר טייסים של חיל האוויר כ"רוצחי ילדים". אז, החליטה עיריית ראשון לציון החליטה לסיים את העסקתו בין היתר בשל  תלונות מצד הורים לתלמידים על כך שהביע את עמדותיו הפוליטיות. 

מדוברות העירייה נמסר: "פסק הדין שניתן בבית הדין הארצי קובע כי המורה לא יחזור ללמד בכיתות. אנו מקווים כי בכך תתקיים סביבת לימודים תקינה ותהיה למידה מיטבית לקראת מבחני הבגרות".