עשרה ימים לאחר שהושלך רימון רסס לעבר לובי של בניין מגורים בשיכון ל' בתל אביב, בבניין שבו מתגורר מקורב לארגון הפשיעה של האחים מוסלי, הושלך היום (שלישי) רימון רסס לעבר חצר בניין ברחוב הרב ניסים בתל אביב הגובל בין שיכון בבלי לשכונת גבעת עמל ב'. כמו בפעמים הקודמות, לא נרשמו נפגעים אולם נגרם נזק למספר רכבים שחנו בסמוך.

"המטרה הושגה": ראש מטה משפחות החטופים התפטר לאחר כחודש | בן כספית

במשטרה חוקרים חשד לפיו מדובר בעוד אירוע פלילי הקשור לסכסוך שהולך ומסלים בין ארגונם של האחים מוסלי לבין ארגונו של ערן חייא. נציין כי הסכסוך הזה, מלבד כך שהוביל להגשת כתב אישום חמור כנגד שבעה מאנשיו של חייא, לפני כשלושה שבועות בגין ניסיונות לחסל את אלי מוסלי, גרר אחריו רצף של אירועים חמורים, לרבות השלכת רימונים ומטענים לעבר גורמים המשויכים לאותם שני ארגונים. במסגרת זו, הושלכו רימונים בבניין בראשון לציון, בסביון לעבר ביתו של מוסלי עצמו, ברמת גן ורק בנס אירועים לא הסתיימו עם קורבנות.

בחלק מהמקרים נזק נגרם לאזרחים חפים מפשע שנקלעו בעל כורחם לסכסוך וחייהם הפכו לסיוט מבחינתם. גם במשטרה מבינים שמדובר בסכסוך מדמם ולא פשוט שמצריך הקצאת משאבים ועבודה מודיעינית לרבות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתוחכמים במטרה למגר את האירועים ולהוביל למעצרים.