טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו היום (שני) בתכנית הבוקר שלהם ברדיו eco99fm לשעון העצר (סטופר) שהביא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לישיבת הממשלה אתמול.



כזכור נתניהו הקציב שלוש דקות דיבור בישיבה במטרה לייעל את הדיונים. טל ואביעד אמרו הבוקר כי "זה כמו פורמט של תכניות פאנל, אבל גרועות".



אביעד ניסה להבין מדוע נתניהו החליט להטיל משטר זמנים על השרים ומדוע הגיב בעצבנות על חריגות משלוש הדקות שהוקצבו להם. "למה הוא בא עצבני? היתה לו פגישה עם האדריכל של מעון ראש הממשלה, בית המיליארדים המופרך שבונים לו?", שאל אביעד.



 



טל דווקא טען כי הוא מבין את נתניהו: "האנשים האלה, כל השרים לענייני כלום ושום דבר, כנראה באים לישיבה וכל אחד רוצה להאדיר את עצמו אז הם מתחילים עם נאומים משמימים וכל אחד מנפח בסופרלטיבים את עבודתו, ובסוף צריך להגביל את זה. היתה לנתניהו את הלוויה של יצחק נבון על ראש, יש לו את פגישת ההשפלה עם אובמה".

כזכור, שרים בממשלה הביעו את התנגדותם לשעון העצר שהביא נתניהו לישיבת הממשלה. לטענתם, נתניהו ידוע כמי שאינו עומד בזמנים בעצמו, ולכן "לא יעלה על הדעת שלכל שר יוקצו רק כשלוש דקות לכל נושא". אחד מהשרים אמר ל"מעריב אונליין" כי מדובר בנושאים החשובים למדינה ולא יכול להיות שישיבת הממשלה תיראה כך.