העובדות הולכות ונאספות, ומתוכן אפשר להתחיל לקבל תמונה לגבי מי שמכונים ארגוני זכויות האדם ופעילי השלום. אבל מכיוון שכוחות אדירים עושים מאמץ לטשטש את הציבור ולבלבל אותו, הגיע הזמן לחבר את הנקודות הידועות שבציור.



ביום חמישי האחרון חשף ערוץ 2 את הראיות שסיפק ארגון עד כאן, שמהן הוכח ששוברים שתיקה עסוק באיסוף מידע מודיעיני סודי רחב היקף, שבינו לבין מוסר לחימה ומטרות הארגון הזה אין כלום. עדיין נדרש לבדוק למי מועברים הנתונים, אבל כבר הוכח שמדובר במעשים מסוכנים ופורצי גדר שמסכנים את כולנו. עוד ידוע מה נחשף בתחקירים קודמים: פעילים של שוברים שתיקה היו מעורבים בפעילויות האפלות של עזרא נאווי, שנחקרות היום במשטרה. כזכור, "פעיל השלום" נאווי הודה כי הוא לקח חלק אקטיבי בגרימת עינויים ורצח של מוכרי אדמות ערבים ליהודים. עוד הוכח ששוברים שתיקה חורשים את העולם, מזמינים אורחים מחו"ל לארץ ומוציאים בשיטתיות את דיבתנו רעה. הם מפיצים כזבים והאשמות שווא על צה"ל, חייליו והמדינה כולה. הם מכתירים אותנו כרוצחים וגזענים ומספקים דלק לכל יוזמות ההחרמה וההוקעה שלנו בעולם.



הקשר ושיתוף הפעולה בין ארגוני "השלום" השונים לבין עצמם מבצבץ מכל חשיפה נוספת. הקשר בין תעאיוש של נאווי לשוברי השתיקה, בצלם ורבנים למען זכויות אדם הוכח סביב פרשת נאווי. הזיקה בין פעילי שוברים שתיקה למכון מולד בצבצה שוב עכשיו. בערוץ 2 הובאה עדותה של פרימה ביבס, פעילת הארגון, שסיפרה כיצד "נשלחה" על ידי מנכ"ל שוברים שתיקה דאז, מיכאל מנקין, לשרת במינהל האזרחי כדי שתוכל להוציא משם חומרים לארגוני השמאל. מנקין הוא היום מנכ"ל "מכון המחקר" מולד, שחותר לאותן מטרות של מקום העבודה הקודם שלו.



עוד זיקה הוכחה בהקלטות של עד כאן, כשאנשי שוברים שתיקה תועדו עורכים התייעצויות עם אלון ליאל כיצד לפגוע בישראל בחו"ל. ליאל המליץ לנסות להוציא את ישראל מפיפ"א ומהאולימפיאדה, וביחד הם חרשו מזימות נגדנו. ליאל עצמו עסוק בימים אלו במאמצים להוציא אותנו מהאו"ם, להמריד את מועצת הביטחון נגדנו ולגרום למדינות ולפרלמנטים להחרים אותנו.



לא יכול להרצות יותר. ליאל. צילום: פלאש 90
לא יכול להרצות יותר. ליאל. צילום: פלאש 90



לאלו יש להוסיף את הנתונים שנחשפו בדוחות של אם תרצו לגבי הארגונים שסיפקו מידע כוזב לוועדת גולדסטון על חיילי צה"ל. לצד בצלם ושוברים שתיקה כיכבו יש דין, האגודה לזכויות האזרח, עדאלה ועוד. כולם קשורים לקרן החדשה לישראל וממומנים על ידיה. ועדיין נחשף רק קצה הקרחון.



אלא שלא די בחשיפה. סוף־סוף מעזים ראש הממשלה ושר הביטחון לדבר על חשד לבגידה, ופה ושם המשטרה חוקרת חשדות לעברות אלימות ורצח בשותפות ההומניסטים הדגולים הללו. אבל הדרך עוד ארוכה. ללא קשר לשאלת החוקיות, את האנשים הללו צריך להקיא ולהוקיע. אלון ליאל לא יכול לשמש מרצה לדיפלומטיה במכללה הבינתחומית, אחרים לא יכולים להיות אורחים מקובלים בטרקלינים הפרטיים והציבוריים שלנו. מדובר במי שמרסקים את הדמוקרטיה ואת נשמתה של מדינת ישראל. מי שעושים הכל כדי להכפיש את מדינת היהודים בעולם מתוך מטרה קרת רוח: לבודד אותנו ולהכריח אותנו מבחוץ, בכוח, לעשות את מה שהרוב המכריע בישראל מסרב לעשות - לקבל את דרכם ההזויה. ולכן, ללא אלימות והפרת חוק, הגיע הזמן להוציא אותם אל מחוץ למחנה.