אל: אזרחי ישראל. 

לפניכם קורות חיים של מי שיכול לעזור לכם אם נקלעתם למשבר. אנא קראו בעיון ופנו אליו בעת הצורך. 
טלפון: 

כרגע לא עונה לנייד, אך אפשר להתקשר לשכנה, והיא תקרא לי על ידי סימון שקבענו מראש. 
ניסיון תעסוקתי: 

הגשה בטלוויזיה של התוכנית “לילה כלכלי": קידמתי דברים שאני מאמין בהם כמו התנגדות לדפני ליף ולמחאה החברתית, מתוך אמונה שאין שום סיבה שהמדינה תוזיל דירות בתל אביב והמרכז, כמובן בלי קשר לכך שאני עומד להקים חברת יזמות ובנייה, וכך אזרחים יוכלו לקנות דירות בקבוצת רכישה ממני, בחולון. 
 
עזיבה של התוכנית בנסיבות מסתוריות. עד היום לא ניתן לדעת מה באמת התרחש שם, אבל שתלתי רמזים בראיונות שקיימתי מאוחר יותר. מיד לאחר מכן עברתי תקופת התכנסות בעצמי והשקעה בערכים שאני מאמין בהם, כמו חיפוש הזדמנויות חדשות בשני תחומים: נדל"ן וטינדר.
תרומה לציבור: 

חברות בכנסת ישראל. נבחרתי לכנסת מתוך אמונה שבקדנציה של ארבע שנים אצליח לקדם דברים שאני מאמין בהם, כמו יוזמות למען הציבור הישראלי, חוקים חשובים ופרויקטים חברתיים לעזרת העם שאני כל כך אוהב, אולם אחרי חצי שנה חשתי עצמי כתערובת של בגין, בן־גוריון ואבא אבן, גיליתי גדלות נפש, אמרתי “איני יכול עוד", התפטרתי וירדתי לנגב. לא כדי להפריח אותו, אלא יצאתי לחופשה קצרה ומיד חזרתי למרכז.
 
את הכנסת עזבתי מרצון בנסיבות מסתוריות של “מיצוי, בזבוז זמן וחוסר יכולת השפעה מתוך האופוזיציה". ולכן מיד עברתי למקום שבו אוכל להשפיע הרבה יותר, וחשוב מכך, אצליח להתמיד בו ולשרוד משך זמן רב: הגשה בערוץ 20
 
אחרי חצי שנה הייתי חייב לעזוב בנסיבות מסתוריות ומפתיעות, והקדשתי את זמני היקר להיעלמות, להתבודדות והתרחקות מהכל. אבל חשוב להדגיש: לא הסתבכתי בשוק האפור ולא ירדתי למחתרת. הפניתי את המשאבים שלי לפנאי, מנוחה ומציאת הזדמנות עסקית חדשה: התחלת הידידות עם משפחת אזריה. 
 
אולם אחרי חצי שנה נאלצתי להקפיא, באופן זמני, את הידידות עם המשפחה, לצורך חבירה לאירוע נעלה שהאמנתי בו: השתתפות ב"האח הגדול" תוך שימת דגש על המשך ההשקעה בערכים שהובילו אותי מאז ומתמיד: חיפוש תשומת לב ורצון להחזיר חובות. 
 
לאחר מכן הבאתי אותה ביציאה מ"האח הגדול" בנסיבות מסתוריות של חוסר ניצחון ומשם קצרה הדרך לחזרה לידידות אמיצה, כנה וחסרת מעצורים עם משפחת אזריה. 
 
שם אני עוסק בעידוד המשפחה להמשיך בדרך הנכונה: הם מערערים, ואני מקבל לייקים. לחישה על אוזנם של עורכי דין בארשת פנים של “אני אומר משהו חשוב ויודע שזה מצטלם לטלוויזיה, אז תעמידו פנים שאתם מקשיבים לעצות המשפטיות שלי". 
ידע בשפות

שליטה מלאה בשפת השכנוע, השידול, העידוד והטפלול.
מציע את עצמי כעוזר אישי למשפחות במצוקה: 

נפלתם? הסתבכתם? נקלעתם למשבר עם הצבא או עם בית המשפט? קבעו איתי כמה פגישות, ואני כבר אראה לכם מה זו נפילה. אני אוכיח לכם שמה שעברתם עד כה זה כלום לעומת מה שעוד מחכה לכם בהמשך.

המשפחה מקבלת ממני מעטפת כוללת של פרשנות אלטרנטיבית של המציאות/יחסי ציבור שמבוססים על טוקבקים וטרולים/ניהול משברים בסגנון אחיתופל, וכמובן אני לא אחסוך ממנה את העצות המועילות שלי להמשך הדרך. איך כדאי לעבוד עם התקשורת, כיצד לאבד את אמון הציבור, ואיך לזהות את הנקודה שבה אוהבים אותך, לפספס אותה ולהמשיך הלאה אל הלא נודע. והכי חשוב: מתי כדאי לוותר (פחחח ברור שאף פעם!), ועוד.
תכונות בולטות: 

התמדה, ראיית הנולד, הכרת מהלכים אסטרטגיים ושקיפות - זה לא.
אבל, מנגד תקבלו דגמון של פרצופים חמורי סבר עם מבט של “אני יודע מה עובר עליכם". 
התחייבות מראש להליכה איתכם לאורך כל הדרך עד הסוף, או עד שיציעו לי להצטרף לריאליטי ואיאלץ לעזוב בנסיבות מסתוריות.