זוהר נכדתי שלחה לי סרטון אינטרנט בכיכוב אלמונית גדולת־מידות, ממושקפת וצעקנית, שנושאת את המונולוג הזה: “קודם כל שאדון ביבי יפסיק לאהוב את עצמו ואת אשתו בלילה. שכח מאיפה הוא בא, לאן הוא הולך. שידאג לאנשים החלשים שאין להם פה לדבר. חלק לכאן, חלק לכאן – לא רק לכרס החזירה שלו ושל אשתו, כמו איזה אבו ענתר. אוכלים ושובעים על חשבון החלשים. אני יושבת כל היום ומנתחת: כמה פעמים בן אדם יכול לשקר? כל חודש הוא מקבל חודש תוספת. על מה? מה הוא בולע? יהלומים הוא אוכל?”. 



המראיין: “אז בעד מי הצבעת?”. הגברת: “רק ביבי!”. “אבל אמרת שביבי רק עושה בעיות, אז למה לבחור בו?”, מקשה השואל. “לא, לא, לא”, היא מסבירה. “צריך להבין אותו” – וחותמת: “לביבי הגעת - את הטוב ביותר מצאת”. אישה אמיתית. לא בוטית. ברוח זו, הנה הסיבות שיריצו אתכם היום לקלפיות לבחור במלך:
1. כי הוא אמר לכם לנהור בהמוניכם. 

2. כי רק אם ינצח בגדול יוכלו כל שפופיו וכפופיו לחוקק בשבילו חוק צרפתי או בושמני, שיסיר מעליו כל יועמ”ש ופרקליטות, יאיין את תיקיו הנוכחיים וירתיע (מי אמר שאין הרתעה?) את חוקרי מניותיו ואינטרסו האישי ברכישת הצוללות וספינות המשמר ואת הסכמתו אפופת הסוד למכירת הצוללות הגרמניות למצרים. אם ינצח, לא יוכלו אויביו להסיר את חסינותו ולא ייאלץ להתאמת עם הסתירות בשקריו. 
3. כי למרות רצוננו לרסק את חמאס, הנייה וסנוואר, שמכתיבים לנו את סדר היום, ולאנשי העוטף גיהינום, נתניהו משוכנע שאבו מאזן רודף ההסדר מסוכן יותר. ולכן הבטיח, רגע לפני הבחירות, לספח את השטחים צ’יק־צ’ק לישראל חזקה, יהודית ואפרטהיידמוקרטית - והלו, שלא יפחידו אותכם בדמוגרפיה.
4. כי נתניהו לוחם אמיץ בממסד השמאלני ששולט בנו, כידוע, כבר 71 שנה. אין עליו. הוא שהגה את “מספיק ודי בשלטון מפא”י” ו”מושחתים, נמאסתם”. הוא שהביא לישראל את הדמוקרטיה, הפך שקר לאמת, קירב הון לשלטון, בעט בשומרי הסף - בג”ץ, הפרקליטות והמשטרה השמאלנים. 
5. כי מדהים שרוצים לסלק רה”מ מעולה. ומדוע? בגלל כמה חמגשיות, סיגרים ובקבוקי יין? בגלל קצת מתנות וכספים מחברים? משום שהפך ליועץ וחבר קרוב של טראמפ ופוטין (תחשבו במה וכמה נשלם על כך)? משום שנכנע לחרדים וגרם לקרע עם יהדות ארצות הברית? שככלכלן מזהיר רכש ומכר מניות מבן דודו והרוויח מיליונים? בגלל גאוותו במדינה המושלמת שהקים (ולמה לקלקל עם מצב הרפואה, החינוך, התחבורה, העוני)? מכיוון שהשתלט על רוב התקשורת האובייקטיבית הרודפת אותו? בגלל מסע הבחירות המלוכלך שניהל? בגלל טיפה הסתה, שנאה ופירוד שהכניס בעם, עם צחנת הפשיזם והמשיחיזם למדינה? נו, באמת.
די כבר. המנהיג קורא “גוועלד!” מול מפלגות הלוויין הימניות ששורטות בבשרו, ושחלילה לא יעברו את אחוז הסחיטה, מול התיקים הפליליים שלו והחקירות החדשות לבקרים ומול האלטרנטיבה הגדולה שהולמת בו מהשמאל־מרכז. הלו! מנהיגכם, קשיש עייף, חשדן, נפחד, נסחט ונרדף, בסכנה – לא תיחלצו לעזרתו? לכן מחקו מעצמכם כל בושה, רציונל, אחריות ומצפון והצביעו כמו תמיד “ביבי”, שה־כל יחזור לקדמותו - אבל שה־כל יהיה אחרת.