קרה לכם שימי השבוע נראו כל כך זהים, שאתם כבר לא מזהים איזה יום היום? כולנו מרגישים שהשגרה הורגת לנו את מצב הרוח ויותר מזה, רוצחת באכזריות את חיי האהבה שלנו.



אז הגיע הזמן לשים לזה סוף: מומחי זוגיות טוענים שעלו על השיטה המנצחת.
 
האנשים שלי ידברו עם האנשים שלך: נהלו לו"ז לסקס
 

יועצת הזוגיות טרייסי קוקס מנסה להבין ללבם של לקוחותיה שרוצים סקס ספונטני אבל טוענת, "אתם חיים בסרט". קוקס מציעה לאותם זוגות עסוקים שחיי המין נראים להם כמו חלום רחוק, לקבוע תאריך מדויק ביומן שנקרא "הזמן שלנו". 
 
האותיות הקטנות: כדי שלא להפוך את הלילה המיוחד שלכם לעוד אירוע שגרתי, קוקס מציעה לתכנן משהו אחד בכל משחק מקדים. זה יכול להיות אמבטיה משותפת, שימוש באביזרים חדשים, צפייה בסרט ארוטי ועוד. גם ארוחה במסעדה יכולה לעבוד.
 
פה ועכשיו: קבעו תאריך יעד 
 
רעיון נוסף הוא לקבוע זמן מדויק, לדוגמה, שעה לאחר שובכם מהעבודה. מומחית הסקס לוסי ג'ונס טוענת שיש חוק שנקרא "חוק השעה". "חוק השעה יכול לעבוד טוב בקרב זוגות שמדי יום דוחים את הסקס לשעה מאוחרת יותר".
 
האותיות הקטנות: זה לא יעבוד בכל יום, מקסימום פעם בשבוע. לאלו שמגדלים זאטוטים קטנים בבית לדוגמה, חוק השעה לא יכול לעבוד בכל יום. 
 
פארק ציבורי מישהו? הגיע הזמן לצאת מחדר השינה
 
לזוגות שרודפים אחרי עצמם עם עבודה, קניות, ילדים ומטלות, המיטה היא אזור ההתרסקות. וזה לא הכי סקסי. נסו חדרים נוספים בבית, נסו את הרצפה, את השטיח, את הספה.
 
בוקר טוב: סקס לפני העבודה
 
זוכרים שהייתם צעירים ויפים, והייתם אחד על השנייה תמיד? ואז התחתנתם והסקס נדחה לסוף היום? עזבו את התפיסה הזו, יש עוד שעות ביום וכדאי לכם לנצל אותן. "זה ממש מרגש לגלות מחדש את השעות האלו, כמו סקס באמצע הלילה או בבוקר, כשמתעוררים", מסבירה לוסי.
 
קמצוץ של מין אוראלי: סקס במינונים קטנים
 
סקס זה לא סרט, שחייב להיות לו התחלה, אמצע וסוף. לא כל סשן צריך להיות ארוך שכולל כמה סיבובים, לפעמים אפשר להסתפק גם בחצי מרתון. "סשן נשיקות, חיכוכים, מין אוראלי ועיסוי, כל אלו יכולים להחליף סקס", מסבירה טרייסי.