לרגל יום העצמאות האמריקני. מקיימות חנויות רבות מבצעים שווים במיוחד באינטרנט. ירון בן אלי, מנכ"ל האתר "Buy2usa", סיפר לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה" על קדחת השופינג: "יש לנו יתרון כישראלים עם אינטרנט, שאנחנו לא צריכים להתדפק על דלתות החנויות בארצות הברית. כיום כל תחום האופנה והאלקטרוניקה זו חגיגה שלמה".



למשל, מי שמחפש סמארטפון בהנחה, יכול להיכנס לאתר כמו 'אמאזון', ב'אי-ביי', או 'בס-ביי', יש מגוון אתרים גדול. החגיגה הגדולה היא בעיקר בתחום האופנה, שבהם רשתות מוכרות בארץ כמו 'זארה', בגלל שהיום ה-4 ביולי, נותנות 50% הנחה. יש חנויות שנותנות אפילו 70% הנחה. יש טי-שירטים ב-5 דולר, ג'ינסים ב-10 דולר, נעליים ב-19 דולר. אנחנו ממליצים להתמקד באתרים גדולים ומוכרים, כי זמן השילוח יהיה קצר יותר".



"אצלנו באתר 'Buy2usa' יש דף שמציג את כל המבצעים כרגע שיש בארצות הברית", הדגיש בן אלי, "המבצעים הכי חזקים כרגע הם, בתחום האופנה יש את 'גאפ', בתחום הנעליים אתר '6PM.' מציע הצעות אטרקטיביות, אתר בשם 'קואוץ' נותן 60% על נעליים, רשת 'H&M' שמוכרת מהארץ, באתר שלהם יש פריטים החל מ-4 דולר. על כל המחירים האלה צריך להוסיף דמי משלוח. למשל, בנעליים, התוספת היא של 20 דולר, מארצות הברית עד הביתה עם שליח, תוך 3-4 ימים. עם מחיר המשלוח, המחיר הכולל הוא חצי מהמחיר בארץ. זה עדיין משתלם, אם מדובר במותגים. מבחינת המידות, הן זהות בכל החנויות בארצות הברית".