בית המשפט זיכה את ניצב בדימוס ניסו שחם מרוב האישומים נגדו, אולם הרשיע אותו במעשה מגונה. כתב הפלילים בוקי נאה הבוקר (שלישי) התייחס לפרשה בתוכניתם של ניסים משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל ב-103FM. "הפסיקה הזו תהיה לספר החוקים של המשטרה לשנים הבאות כדי לדעת מה מותר ומה אסור לעשות. ניסו שחם הוא שוטר בכל רמ"ח איבריו ואומר את מה שהוא רוצה להגיד בלי לדפוק חשבון. הוא איש שלא נח לרגע וכך הוא הגיע לאן שהגיע. ניסו שחם הודה שיצר לא מעט קשרים עם שוטרות צעירות, אך טען שעד שלא קיבל רמז ברור שהוא יכול להיות איתן הוא לא יזם אף צעד".



לדברי נאה, השופט טען שנפלו פגמים בחקירת מח"ש ולכן זיכה את שחם. "זה היה משחק פסיכולוגי של השופט, שמכיר את התנהגות השוטרים ואת ההתייחסות של בכירים לשוטרות צעירות. במהלך המשפט היו מספיק שוטרות שטענו כי מח"ש הכריח אותן להעיד נגד ניסו שחם, למרות שלא רצו להתלונן נגדו ביוזמתן. השופט לא הרשיע את ניסו שחם בהפרת אמונים אלא במקרה בודד של נשיקה בכוח לשוטרת שהכריחו אותה להתלונן כנגדו".





"יש במשפט הזה נקודה שמטרידה את מנוחתי", טען ספי עובדיה. "בית המשפט טען שקצין בכיר משטרה רשאי לקיים יחסים אינטימיים עם פקודות שלו התלויות בו ולא יואשם בעבירה פלילית".



"זו המשמעות של הפסיקה", טען בוקי נאה. "מח"ש והפרקליטות רצו שהוא יורשע בדיוק בעניין הזה, אך ניסו שחם לא הורשע בגלל שהיו בעיות בחקירה. יכול להיות שאדם יתאהב באדם אחר בגלל שהם נפגשו בכל מיני סיטואציות ויראו בזה דבר תקין. כל פסיק שהשופט כתב בתיק הזה מושלך להמון גורמים ולכן הוא לא ישן הרבה בשנים האחרונות. בעקבות פסק הדין הזה כמה שוטרים שרצו לגמור עניין הלכו הביתה ברגע בהתחילה החקירה יצאו טמבלים, בעוד שניסו שחם לא היה מסכים לקבל על עצמו שום פסיקה מלבד זיכוי מוחלט".


עריכה: איתמר זיגלמן