קורונה בישראל: מניין המתים עלה ל-97, מספר החולים שמצבם קשה עומד על 180

משרד הבריאות הודיע (שבת) כי מניין המתים כתוצאה מנגיף הקורונה עלה ל-97. כמו כן עדכן המשרד, כי חלה טעות במספר החולים שמצבם קשה והוא עומד על 180, ולא על 191 כפי שנמסר מוקדם יותר.

נתוני משרד הבריאות באשר לחולים והנפטרים (צילום: משרד הבריאות)
נתוני משרד הבריאות באשר לחולים והנפטרים (צילום: משרד הבריאות)

עוד נמסר, כי מספר חולי הקורונה בארץ עלה ל-10,505 ומספר המונשמים עומד על 132 בני אדם. מצבם של 8,831 מהחולים מוגדר קל, 152 מן החולים במצב בינוני וכ-1,236 החלימו מהנגיף. ממשרד הבריאות נמסר כי 739 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים בארץ, 1,044 שוהים בבתי מלון וכ-6,713 נמצאים בבידוד ביתי.

לידיעה המלאה

בעקבות המחדל בנתב"ג: נתניהו הנחה לעצור את הטיסות לישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה לעצור את כל הטיסות הנוחתות בישראל עד להשגת הסדרה משפטית שתאפשר לפיקוד העורף לקחת את הנוחתים בארץ מיד עם ירידתם מהמטוס למלוניות. במסגרת ההוראה, מטוסים שכבר המריאו לישראל יורשו לנחות ומעבר לכך, יעצרו כל טיסות הנוסעים לישראל.

קורונה בנתב
קורונה בנתב

לידיעה המלאה

מניין המתים מנגיף הקורונה בארה״ב עבר איטליה וכעת הוא הגבוה בעולם

מניין המתים מהנגיף בארה״ב עבר את איטליה וכעת הוא הגבוה בעולם, עם קרוב ל-19 אלף קורבנות. נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, הורה במהלך סוף השבוע לגורמים בממשל האמריקאי, להעניק סיוע לאיטליה באמצעות אספקה רפואית, וכן הורה לשלוח אנשי צבא אמריקאים לסייע בהקמת בתי חולים שדה והובלת ציוד במדינה, במטרה לבלום את התפשטות נגיף הקורונה.

לידיעה המלאה

לאחר שהפרו הנחיות: שני קצינים ו-10 לוחמים הודחו מתפקידם

מדובר צה"ל נמסר כי שני קצינים ועוד 10 לוחמים הודחו מתפקידם לאחר שהתגלה כי הפרו את הנחיות משרד הבריאות שמטרתן לבלום את התשפטות נגיף הקורונה. הלוחמים המדוברים נמצאים בהכשרה בקורס לות״ם של אגף התקשוב וההגנה בסייבר.

צה
צה

לפי לשון ההודעה, ההפרות התרחשו ביום רביעי האחרון, בעת ארוחת ליל הסדר בסיס ההדרכה של אגף התקשוב בקריית ההדרכה. לקראת ארוחת הסדר, קבוצת חיילים פעלה כאמור בניגוד להנחיות והתקבצה בצורה שנוגדת את הפקודות.

לידיעה המלאה

פעם שנייה תוך פחות משבוע: רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ

מפיקוד העורף ומהאגף לסייסמולוגיה בשירות הגיאולוגי נמסר כי הורגשה בשישי בערב בשעה 19:30, רעידת אדמה בעוצמה של 3.6 בסולם ריכטר, באזור עין יהב שבערבה, קרוב למושב חצבה. היישובים נמצאים כ-43 ק"מ מהעיר דימונה. הרעש הורגש בעומק של 15 ק"מ מתחת לאדמה, כך לפי נתוני השירות. התושבים באזור הרעש ציינו כי רעידת האדמה היתה קצרה מאוד, אך קירות הבתים רעדו.

לידיעה המלאה

חורף באביב: גשמים עזים בצפון ובמרכז, מפלס הכנרת עלה ב-4 ס"מ

מזג אוויר חורפי מורגש ברחבי ישראל מאז אתמול, לאחר שגשמים המלווים בסופות רעמים יחידות החלו לרדת בצפון הארץ ובמרכזה. הבוקר התגברו הגשמים, ובמהלך היום עדיין צפויים גשמים מקומיים בצפון ובמרכז. בצפון הנגב ייתכן גשם קל. יוסיף להיות קר מהרגיל בעונה. בבקעת הירדן, במדבר יהודה ובים המלח קיים חשש קל משיטפונות. משעות אחר הצהריים הגשם ייחלש בהדרגה. הלילה יהיה מעונן חלקית עד בהיר.

גשם בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני
גשם בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני

לידיעה המלאה