בצל אירוע האלימות החריג בקרב בני נוער בפ"ת, שבו נראה נער מאוים וסופג חבטות ואגרופים מחבורת נערים בסרטון שהועלה לרשתות החברתיות, משה ציון ממעלה אדומים מספר היום (שלישי) בשיחה עם מעריב על בתו שחוותה גם היא התעללות ממושכת בבית הספר. "בכיתה א' הילדים נעלו אותה בשירותים, והאירועים הללו נמשכו עד כיתה ג', בכיתה ד' היא הגיעה למצב שנאלצה להחזיק פיזית לילדים שהכו אותה, ואמרה לנו שהיא הולכת להתאבד. כל הכיתה פגעה בה – כמה ילדים הובילו, ואחרים פשוט נגררו, כי פחדו להפוך לקורבן בעצמם", שחזר.

התקיפה האכזרית של הנער בפתח תקווה: ארבעה חשודים נעצרו

הוא הוסיף: "הבת שלי אמרה שהיא לא מוכנה להמשיך להיות שק החבטות שלהם – ובכל פעם מחדש היו מענישים אותה, ולא אותם. היא פנתה למורה, למנהלת וליועצת בבית הספר עם הבעיה הזו, והטיפול היחיד בסוגייה היה שדרשו ממני לבוא ולאסוף אותה באמצע יום הלימודים. האמנו לצוותים שזה בטיפול והאשמנו את הילדה שלנו לחינם".

ומה קורה השנה?
"היום היא לומדת בכיתה ה' בבית ספר חדש ופורחת כמו שלא ראיתי אותה מעולם. פשוט קיבלתי אותה במתנה והיא באמת ילדה אחרת עכשיו ויש לה המון חברים בכיתה החדשה. במקביל, היא הולכת לטיפול כדי לסייע לה בהתמודדות עם מה שעברה, ובבית יש לנו גם זוג תוכים, כלבה ומלא דגים – אני אוריד בשבילה את הירח אם זה מה שיעזור לה. אני אעשה הכל בשבילה".

בסיום השיחה הוא מתח ביקורת על מערכת החינוך: "חושבים פה רק על ציונים ולא על התלמידים".