המהפך המדהים של נטע ברזילי: זוכת האירוויזיון הפגינה לוק חדש וחטוב, לאחר חודשים של דיאטה סודית ששמרה מתחת לזרקורים. השבוע היא חשפה את גופה החדש, תוצאה של תזונה בריאה ופעילות גופנית אינטנסיבית.

חשש בארה"ב: חלקיקי שפעת העופות חדרו למוצרי חלב ועלולים לסכן בני אדם
מדלגים על ארוחת הבוקר? כך זה משפיע על הגוף שלכם | ד"ר מאיה רוזמן

ברזילי מעולם לא הרגישה נבוכה במשקל שלה. להיפך: היא דאגה להופיע תמיד בתלבושות שמבליטות לעתים את פיסולי ושיפועי גופה. היא גם דיברה בגלוי על אהבתה לאוכל, ולא אחת נתפסה תחת עין המצלמה כשהיא נוגסת במאכלים האהובים עליה.

אבל בחודשים האחרונים החל להצטייר השינוי המשמעותי: תזונה בריאה ופעילות גופנית, על פי מקורבים לזמרת, הובילו להשלת קילוגרמים רבים ממשקלה. בתמונות האחרונות ניתן היה כבר להבחין בתווי פניה שנעשו רזים יותר, והתמונות האחרונות בעמוד האינסטגרם שלה כבר לא הותירו מקום לספק. בווידאו האחרון שהעלתה, צילמה את עצמה בסטודיו כשהיא מבצעת שפגט תוך שהיא שרה את השיר שייצג אותנו באירוויזיון – הוריקן.

המהפך של נטע ברזילי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
המהפך של נטע ברזילי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אחת הסיבות המשמעותיות שהובילו ככל הנראה לירידה במשקל היא הליהוק של ברזילי ל"רוקדים עם כוכבים": הזמרת המצליחה תופיע בעונה החדשה שתעלה בהמשך השנה בקשת 12, בה ישתתפו גם גאולה אבן, ומריאנו אידלמן. השתתפות בתוכנית מזכה בתשלום נאה, אבל היא תובענית מאוד, דורשת חודשים של אימונים מפרכים לפני תחילת הצילומים, וגוררת עמה גם ירידה משמעותית במשקל תוך דרישות לתזונה בריאה.