בשירותי בריאות כללית הוחלט לצאת למבצע, שבמסגרתו מועלים לרשת פודקאסטים שמטרתם לחשוף את העבודה המאתגרת של האחיות והאחים בעידן של טכנולוגיה מתקדמת לצד חמלה ואמפתיה. הם מספרים על ההתמודדות היומיומית עם האתגרים כדי לנסות להגביר את המודעות בקהילה ולעודד הרשמה ללימודי סיעוד, לנוכח המחסור באחים ובאחיות.

הסדרה הייחודית, שמובילה האחות הראשית בשירותי בריאות כללית פטריסיה צימרמן, נפתחה בשיחה עם אביגל שפירא, אחות במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, שבה היא סיפרה כיצד הגיעה למקצוע כאם לארבעה, מה מרגש אותה בעבודה בחדר המיון, כיצד היא שומרת על חוסן נפשי ומהן היוזמות שלה כאחות, לרווחת הפונים.

"בעבודת האחים והאחיות יש שילובים מרתקים ומעניינים, שרבים אינם מודעים להם", מסבירה מנהלת המחלקה לפיתוח וחדשנות בסיעוד בשירותי בריאות כללית אתי רוזנברג, שהיא גם מנחת הסדרה. "הקהל נחשף לעשייה המקצועית, לסיפורים האישיים ולאהבה למקצוע. הסדרה כוללת אחיות ואחים מתחומי העשייה בבתי החולים ובקהילה במגוון של מומחיות - מרפואה דחופה, דרך מומחיות בתחומי הסוכרת, החיים במחלקה הפנימית, מיילדות ועד לקהילה על שלל גווניה.

"בכל פרק חדש, שיועלה אחת לשלושה שבועות, נשמע על הבחירה במקצוע ובתחום, סיפורים מרגשים על קשיים, איך שומרים על בריאות הנפש במהלך העבודה, לאן הם מקווים להמשיך בקריירה ומי מעורר בהם השראה. הסדרה כוללת אחים ואחיות מהפריפריה והמרכז, שמספרים על מסלול הקריירה, החלטות על שינויים, רגעים דרמטיים וקשים, ובעיקר חמלה ואהבת אדם. אם רוצים לשמוע את הסיפור המלא – צריך להקשיב לאחיות".