בוריס אפליצ'וק, מועמד לכנסת מטעם הליכוד ומארגן מחאות בעד הרפורמה, התראיין הבוקר (רביעי) בתכנית של בן כספית וינון מגל ב-103FM, זאת לאחר ששר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס ביטל את השתתפותו בכנס בלוס אנג'לס, זאת בעקבות מפגינים מתנועת 'unXeptable' שתכננו מחאה מחוץ לאולם בו היה אמור לנאום.

אפליצ'וק טען: "אי אפשר להשוות בין ההפגנות שלנו להפגנות של השמאל, אלו שני עולמות שלא מתקרבים אחד לשני. מעולם לא נכנסנו למרחב האישי של אף פוליטיקאי. הפגנתי חודשים מול ניר אורבך. הייתה תקרית אצל אלקין ואף אחד לא תקף אותו באופן אישי, זה אירוע מאוד נקודתי וגם הוא לא מתקרב למה שהיה".

עוד המשיך ואמר באותו נושא: "אף אחד מאיתנו לא נתן מכות עם דגל בראש של אף שר, לא חסמנו כבישים, לא השחתנו רכוש, לא הקמנו מדורות באיילון. הייתה אכיפה אחרת כלפינו. הייתי בין מארגני רוב ההפגנות והשתתפתי כמעט בכולן, שום הפגנה שהשתתפתי בה ובמיוחד ארגנתי לא היו קללות. קמפיין 'שמאלנים בוגדים' הוא של משה מירון באופן אישי, של אדם אחד. כל פעילי הימין, כולל אורלי לב ואני, התנערנו מהקמפיין. מי שצועד עם דגלי טרור במרכז תל אביב ביום בו אנו קוברים שני אחים הם בוגדים. אם הם שייכים למחנה השמאל, אז במחנה השמאל כן יש בוגדים". 

כספית תקף בתגובה: "אתה שקרן. רמי בן יהודה ממשיך להנחות כנסים של הליכוד, אף אחד מעולם לא התנער, ממשיכים לברך את כל החבורה. מכונת הרעל שאתה חלק חשוב ממנה מעולם לא גונתה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM