ינון מגל ובן כספית שוחחו היום (חמישי) בתוכניתם ברדיו 103FM על מעמד החרדים בחברה הישראלית ועל הביקורת שמופנית כלפיהם.

"בסוף החברה החרדית תורמת ועובדת יותר מהערבים", טען מגל. "הם תורמים יותר מהערבים, הם מתנדבים הרבה יותר מהערבים. החברה הכי תורמת באחוזים גבוהים היא החרדית".

עוד הוסיף: "הכול רק טוב וטוב וטוב, זו התרבות שאנשים מקדשים בחייהם. תרבות של יהדות - מאחורי כל הג'ניוס היהודי עומדים לומדי תורה, ובמלאכים האלה היה בחודשים האחרונים היה את אחד הקמפיינים הכי מתועבים שהיו פה. אתם מבינים כמה זה עיוות המציאות, כמה זה שקר? איך יצרו ממלאכים מפלצות? הכול שקר, הכול עיוות".

בתגובה, ענה כספית כי ההתקוממות היא אינה נגד החרדים או הלימוד. "זה נאום תלוש מהמציאות. אבל יש דבר אחד שביקשנו מאחינו החרדים - תשתתפו", אמר.

בהמשך, השניים שוחחו על חברי האופוזיציה. ראשון, עלה יאיר לפיד. מגל אמר: "תגיד לי, מה יהיה עם מר לפיד? אין מדינת ישראל בלי משיחיות. כל הגאולה, כל השיבה של עם ישראל לארצו - עם ישראל זה עם משיחי. הוא מקונן על זה שהליכוד עם המשיחיים. אתה מחרים את הליכוד, אתה מחרים את נתניהו, ואז אתה מתלונן?".

בהמשך, כספית ביקש לדון בהתבטאויותיה של מירי רגב, ואמר: "היא תוקעת את המטרו, היא דורשת שעד שלא תחובר צפון הארץ ודרומה למרכז, היא לא תקדם את המטרו. אני חושב שצריך למנות לאישה הזו אפוטרפוס. היא לא נורמלית. מה קורה פה? אין מדינה בעולם שבליבת התעשייה והטכנולוגיה אין בה מטרו. לקחת את מדינת ישראל כבת ערובה?".