תשע קורות בטון במשקל של למעלה מ-500 טון המהוות את הבסיס למחלף של עוקף חווארה הונפו והותקנו אמש. מדובר בשלב משמעותי בדרך להשלמת עבודות סלילת כביש עוקף חווארה, שעתיד להיות פעיל בעוד כחצי שנה. הקורות של הגשר שהותקנו יהיו חלק ממחלף שנבנה בסמיכות ליישוב יצהר, כחלק מפרויקט כביש עוקף חווארה, שעלותו כ-300 מיליון שקלים. אורך הכביש יהיה 7.5 קילומטרים, הוא יהיה דו נתיבי ודו כיווני, וימנע מתושבי השומרון לנסוע דרך הכפר הערבי שהפך מוקד לפיגועים ובו נהרגו האחים יגל והלל יניב ז"ל ונפצעו שני לוחמי צה"ל לפני מספר חודשים.  

במקום לשכת עוה"ד: זו הפלטפורמה החדשה שמציעה הקואליציה להקים
"לא חייב להתחתן": שאלנו את יהודה לוי על העתיד עם דנה פרידר - וזה מה שענה

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, ברך: "פיתוח התשתיות והכבישים הם שלב קריטי להגעה ליעד שהוא מיליון תושבים יהודים בשומרון. 
המאבק ואוהל המחאה של המשפחות השכולות מניב את פירותיו. חרטנו על דגלנו מיליון תושבים בשומרון. לתושבי השומרון מגיע תנאים גם ביטחוניים, גם בטיחותיים וגם תחבורתיים כמו כל אזרחי מדינת ישראל. הכביש הזה אנחנו כבר רואים אותו הולך וקורם עור וגידים לנגד עינינו, ישנה את ההתיישבות בעזרת ה' בדרך למיליון בשומרון ויביא בטיחות לכולם וביטחון לכולם".

עוד אמר, "אני מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשרת התחבורה מירי רגב, לשר האוצר בצלאל סמוטריץ', לשר הביטחון יואב גלנט, לשר חיים כץ, ולכל כך הרבה שרים וחברי כנסת שהיו שותפים יחד איתנו. לצה"ל, אלוף הפיקוד, מפקד האוגדה, מפקד חטיבת שומרון, למג"ב למשטרה, וכמובן לחברת נתיבי ישראל, לתוראב הנדסה הקבלן המבצע, לרפי אביטל מנהל מחלקת התחבורה במועצה, להנהגות היישובים של גב ההר שהולכים ביחד על הדבר הזה, לכל תושבי השומרון שהחל מהמאבק, יחד עם המשפחות השכולות וראשי הרשויות שצריך להגיד להם תודה רבה ששבתו רעב, כל השרים וחברי הכנסת שעזרו לכל השותפים, ביחד אנחנו מתקדמים בדרך למיליון בשומרון".