תצוגת אופנה יוצאת דופן התקיימה בראשית השבוע במועדון עמך בבאר שבע, בהשתתפות שורדות שואה החברות בעמותה. הבגדים שלבשו והוצעו למכירה הם בגדי יד שנייה השייכים לחנות החברתית מעצבים מהלב של עמותת מסל"ן - מרכז סיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית בנגב, שהכנסותיה מועברות כתרומה למרכז הסיוע.

מפקד פיקוד צפון: "מי שרוצה לנסות אותנו, ימצא אותנו נכונים לכל אתגר"
גלנט תקף את חברי הכנסת שתקפו טייסים: "אם יש לכם חלופה, תעדכנו"

מתנדבי חברת ICL, השומרים על קשר רציף עם שתי העמותות, החליטו להרים את הכפפה ולחבר בין הגורמים ליצירת חוויה ייחודית שתורמת לכל הצדדים. שרה קלמוס, שמובילה ב־ICL את התנדבות העובדים ב"עמך", אמרה: "אנו מודים על הזכות שיש לנו לקחת חלק באירוע כל כך מרגש, ואני גאה על ההתגייסות המדהימה של החברים".

שורדות השואה הגיעו בשעות הצהריים למועדון, מלוות בבני משפחה, בהם נכדים ונכדות שעליהם הן שומרות בימי חופשת הקיץ. בחלל ייעודי שהוסב לחדר התארגנות הציבו המתנדבים כמה עמדות לאיפור וסידור שיער, נעשו מדידות אחרונות של הבגדים והותאמו אקססוריז שונים. את פריטי האופנה לאירוע תרמו מבחר חברות ומותגים, בהם גולברי, הוניגמן, רונן חן ואחרים.

מנהלת סניף עמך בדרום רותם שטרית־קרני מספרת: "אנחנו כל כך נרגשים על הזדמנות שיכולנו להעניק לשורדות השואה ללכת על המסלול ולזרוח. ההתארגנות הוציאה מהן תגובות נלהבות ועוררה בהן תחושות שלא הרגישו במשך שנים. לאחר כל מה שהגיבורות האלה עברו מאז ילדותן, מגיעה להן חוויה כזו מעצימה ובלתי נשכחת".