בימים אלו יוצאת משלחת נוספת של עמותת אפריכאן, שהוקמה בשנת 2021 למען תושבי כפר בצפון טנזניה. העמותה מורכבת מקצינים משוחררים שטיילו באזור במהלך טיולם לאחר הצבא והתאהבו בכפר הנקרא מלינדי. הם החליטו לשוב לשם על מנת לסייע בשיפור איכות חיי התושבים. עד כה, במסגרת ביקוריה של העמותה במקום, עזרו החברים לשפץ בתי ספר, הקימו תשתיות מים ועזרו לקדם פרויקטים נוספים בשיתוף פעולה מלא של הרשויות והתושבים המקומיים.

"כל חייה עשתה רק טוב": בת שבע ניגרי ז"ל מובאת למנוחות
מחזה מרהיב: מאות חסידות תועדו בשמורת הטבע מכתשים עין יהב

המשלחת הנוכחית תבקר בכפרים בטנזניה למשך כחודש וחצי. בין היוזמות שיקדמו הצעירים ייכללו פרויקט הזנה לתלמידי בית ספר תוך שימוש במערכת גז טבעית והכשרת גידולי שדה המשמשים גם הם לפרויקט ההזנה.

העמותה, שמתקיימת רק מתרומות והתנדבות, זכתה לתמיכה משמעותית של קבוצת התיירות דיזנהאוז, שתממן את הטיסות עבור המתנדבים הצעירים ותאפשר להם להפנות את תקציב העמותה למימון הפרויקטים שהיא מובילה.

רפי רייקר, מייסד עמותת אפריכאן, אומר: "אנחנו נרגשים מאוד לקראת שיתוף הפעולה ומודים לקבוצת דיזנהאוז על התרומה הגדולה שלהם לקיום המשלחת הנוכחית. העובדה שיש מי שדואג לטיסות של חברי העמותה מעניקה לנו שקט נפשי, ובזכות זאת אנחנו יכולים להשקיע את מלוא המשאבים לטובת המטרה".

חני סובול, מנכ"לית חברת דיזנהאוז גרופ, מוסיפה: "אנחנו שמחים תמיד לתמוך בפעולות שמטרתן לשמור על העולם. זו תפיסת עולם שמקבלת ביטוי בממשק השוטף שלנו עם הלקוחות, וגם בפעילות הקהילתית שלנו. לנו, כמגזר עסקי, יש את הזכות והחובה לסייע לעמותות המקדמות ערכים חברתיים וקהילתיים. זאת התרומה שלנו לתרומה שלהם".