יו"ר הועדה לביטחון פנים לשעבר ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד), שוחחה היום (ראשון)  עם גדי נס ב- 104.5FM רדיו צפון על האחראי לדעתה למצב הקשה בחברה הערבית והאלימות הגואה. עוד הוסיפה והביעה את עמדתה בנושא פרשת פגסוס. 

הממשל האמריקאי מגנה את בן גביר: "התבטאות גזענית ומתסיסה" | דיווח

על פרשת פגסוס, אמרה: "הנזק שהממשלה הזו עושה בזה שהיא מקשרת את השימוש ברוגלה לתיקי נתניהו ובכך מונעת שהמשטרה את האפשרות להשתמש בכלי המשמעותי הזה . על מה אנחנו מדברים? לשבת לעבריינים על הטלפון. לא הכול סובב סביב נתניהו. יש פה אנשים שנרצחים ברחובות. זאת שנת 2023. מה לעשות? אנשים חייבים להבין שזו פגיעה בחיי אדם, ההזיה הזאת ששוטרים מאיימים בפיטורים? לאן הם רוצים לקחת את המשטרה? חזרה 40-50 שנה אחורה? הבורות שיש עכשיו ברשתות שאנשים אומרים 'ישבו לך על הטלפון', איפה אתם חיים? בשביל לשבת על טלפון צריך צו של נשיא בית משפט שהוכח שאותו אדם הולך לבצע פשע. יש מוסדות במדינה הזאת. הכול היום ברשת. אפילו פדופיליה - איפה אתם חושבים שהוא נמצא? בגינה? הוא נמצא ברשת".

בהמשך הביעה את עמדתה בנוגע לריאיון שנתן השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ל'חדשות 12', בו אמר שחופש התנועה של יהודים גובר על זה של הפלסטינים: "כל מה שהוא רק מדבר, הוא רק עושה נזק למדינה. ההתנהלות והריאיון שלו הם פיגוע הסברתי למדינת ישראל. אתה כדיפלומט צריך ללכת אחרי זה לחו"ל לייצג את ישראל בעולם. אתה לא יודע מאיפה להתחיל. מי הוא בכלל? היום הוא בכנסת מחר הוא לא בכנסת".

עוד התבטאה בביקורת חריפה כלפי התנהלות הממשלה. וטענה כי "יחסי החוץ, זה נראה לך הגיוני שאף מנהיג בעל שם לא מגיע למדינה הזו כל כך הרבה חודשים? שאך מנהיג לא מוזמן לחו"ל? רה"מ כבר תשעה חודשים לא מוזמן. מדהים אותי איך אנשים לא רואים את הנזק שלממשלה ייקח שנים לתקן מהממשלה הגרועה הזו?"

לסיום הבהירה את עמדתה באשר לטיפול במקרי הפשיעה בחברה הערבית והוסיפה: "הרי כשלפני שנה וחצי כשהיינו בשלטון, הצלחנו לא רק לבלום את מספר הנרצחים אלא להוריד אותם ב18%. אני הייתי בכפר כנא לפחות שלוש פעמים, הייתי בבית של משפחה שכולה, שהבת שלהם נפגעה מכדור טועה. כשאתה מתנהל בתוך המדינה עם אפס מדיניות במלחמה בפשיעה, יש תקציבים? יש מדיניות? החברה הערבית היא חלק ממדינת ישראל. העניין הזה של להילחם בפשיעה בחברה הערבית, צריך להיות מדיניות מרא שהממשלה. ככה נלחמים בפשיעה? זה פשוט בדיחה כל ההתנהלות שלו".