הערב (ראשון) בשעה 18:00 יגיעו לגן הסוס שבירושלים פעילות לוט״ם - ארגון אקטיביסטי למאבק בטרור מגדרי - במטרה למחות על החוק הטרי להחמרת הענישה נגד תקיפה מינית על רקע לאומני.

"שעות קריטיות": מעל 1,300 הרוגים ברעידת אדמה במרוקו; 56 ישראלים מנותקי קשר
"צעירים חטפו מכות מהחיילים, סיימו בבי"ח": בכפר קאסם זועמים על התקרית החריגה  

"החקיקה הזו השתמשה באופן ציני בסיפורה של איילה (שם בדוי), שהותקפה בגן הסוס, וזאת למרות ההתנגדויות הפומביות שלה לחוק הגזעני הזה, ולמרות העובדה שבסיפור התקיפה שלה לא הוכח מניע לאומני", אומרות מארגנות המחאה ומוסיפות: "במהלך ההפגנה יתקיים מיצג מחאתי בזמן שיעלו לדבר נפגעות ומנכ״לית איגוד מרכזי הסיוע אורית סוליציאנו, ויוקרא הטקסט של איילה, כדי להשמיע את הכאב והעוול העצום שגוררת החקיקה הבזיונית הזו". 

מהפעילות נמסר עוד: "אנחנו יוצאות לרחוב בכאב ובכעס כדי להזכיר את המובן מאליו - כל הנפגעות שוות. את המשאבים הציבוריים ואת זמנם של נבחרי ונבחרות הציבור שלנו יש להשקיע בקידום ובתקצוב השיקום של נפגעות ובחינוך למניעת אלימות, ולא בחוקים פופוליסטיים וגזעניים שמקדמים מטרות פוליטיות על גבנו. פגיעה מינית היא פגיעה מינית - ולא משנה מי הפוגע". 

באיגוד מרכזי הסיוע ציינו: "החוק להחמרת עבירות מין על רקע לאומני הוא חוק פוגעני, והוא עומד בניגוד לתפיסה שלנו שפגיעה היא פגיעה, ושללאום, למגדר, לתפקיד, לדת או לכל מאפיין אחר של הפוגע - אין משמעות. חוק זה יצר מדרג פסול בין נפגעים ונפגעות. אם את נפגעת על ידי אביך, שהוא יהודי, אז מבחינת המדינה זה הרבה פחות נורא, מאשר אם נפגעת על ידי ערבי. יש חקיקה רבה שצריך לקדם כדי לסייע לנפגעות ונפגעים. כואב הלב, כי המחוקק הישראלי בחר לקדם חקיקה המייצרת פגיעה נוספת ומיותרת".