מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי ביקר היום (רביעי) בבסיס המפקדה המשימתית הפועלת באזור רמלה ולוד ושמע מהלוחמים והשוטרים על פעילותם הממוקדת במאבק נגד תופעת האלימות, הפשיעה, הסחר בסמים והאמל״ח הלא חוקי. 

הפשע גובר: המאבק המשטרתי במשפחת הפשע מרמלה נמשך
במשטרה נערכים להסלמה: "הפשע משתולל, תעוזת העבריינים גדלה"

במהלך הפעילות אמר מפכ״ל המשטרה כי "הטרור הפלילי יוכרע רק בפעילות ממוקדת ממושכת רציפה ובלתי מתפשר. הטרור הפלילי חוצה גבולות ומחוזות ורק שיתוף פעולה בין המחוזות ויחידות העילית ומג״ב כפי שראינו לאחרונה לא אחת, יובילו להכרעת הטרור הפלילי והרחקתם מהרחוב של מחוללי הפשיעה המרכזיים״.

"בחרתי להגיע היום  כדי לעמוד מקרוב אחר הפעילות של המפקדה המשימתית ותוצאות הפעילות ראויות לציון ולשבח לכלל השוטרים והלוחמים. כמות הנשק והאמל״ח שנתפסו מבטאת יותר מהכל את הדבקות של כולכם במטרה. כמות המעצרים ותפיסת הכסף המזומן שמקורו בסחר בסמים לטובת חילוט, מלמדים על חתירה למגע ואפס סובלנות. נמשיך בפעילות יזומה והתקפית נגד נתיבי הסמים שהם מחוללי הפשיעה והם גם הרקע למאבקי השליטה בין העבריינים כאן ומעבר לים. המשיכו בעשייה ויחד נכריע את הטרור הפלילי״.

בזמן שהמפכ״ל סייר עם המפקדים בשכונת הרכבת בלוד, הכוחות עצרו חשוד שנקלט במצלמות רחפן כשהוא נמלט, תוך שהוא משליך חפץ שהתברר מאוחר יותר כאקדח. החשוד תושב המקום נעצר להמשך חקירה.