המאבק בין המשטרה למשפחת הפשע ג'ארושי רחוק מלהסתיים. אחרי שחשפו 15 בקבוקי תבערה, שלושה אקדחים ותחמושים בחיפוש במתחם של המשפחה ברמלה, הצליח כוח משימה מיוחד הפועל מבצעית במחוז מרכז לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי, לעצור בתום מרדף רגלי בשכונת ג'ואריש ברמלה, קטין בן 15, כשברשותו אקדח טעון.

"אצבע על הדופק": ארגון הפשע ג'רושי על הכוונת של המשטרה
החיסול, המעצר הדרמטי וחילופי האש בשכונת ג'ואריש: ליל קרב בשפלה 

מעצר הקטין אירע במסגרת פעילות אכיפה מבצעית של שוטרי ובלשי תחנת רמלה, יחד עם לוחמי מג״ב, מתפ״א ויחידת הכלבנים של מחוז מרכז, בשכונת ג׳ואריש בעיר, כחלק מהמאבק העיקש של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים. 

כזכור, רק יממה קודם לכן נפצע קטין בן 16 ממשפחת ג'ארושי מירי של שוטרים, לאחר שזוהה על ידי לוחמים יחד עם חמושים רעולי פנים, אשר ביצעו ירי לעבר שוטרים שפעלו ברמלה אחרי שני אירועים חמורים. האחד, כזכור, פיצוץ מטען החבלה בצומת חצב וחיסולו של אדיר אבגי, וכן , ירי שביצעו שוטרים לעבר שניים מבני המשפחה שנמלטו מזירת הפיצוץ. כתוצאה מהירי מצא את מותו עלא ג'ארושי ובן משפחה נוסף נפצע. הקטין נתפס עוד לפני שביצע ירי והוא נלקח לחקירה שבסיומה הובא לבית משפט. שם, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. האקדח שנתפס הועבר למיצוי ראיות במעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה. 

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הדגיש בפני השוטרים והמפקדים כי "הדריכות המבצעית שלנו בשטח נדרשת לעמוד ברף הגבוה ביותר, נוכח מסוכנות גוברת מצד גורמי פשיעה, כאשר רק בימים האחרונים  התמודדנו עם ירי לעבר שוטרים בלב שכונת מגורים בג'ואריש, תפסנו כלי נשק ומטענים בידי משפחות פשע, כולל אקדח ברשות קטין. עצרנו גם חשודים רבים שכלאנו אחר סורג ובריח ואף תפסנו הבוקר 15 בקבוקי תבערה המוכנים להשלכה". עוד הוסיף: "נמשיך במלוא העוצמה לאכוף ללא מורא ולנטרל בנחישות כל איום המסכן את שוטרינו ואת הציבור כולו".