לאחר שאחות מיון ילדים בבית החולים סורוקה רז שפירא הוצאה לחופשה כפויה בעקבות סטוריז שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה "נגד עובדים במערכת הבריאות שמביעים תמיכה בטבח", ארגון "למענכם" הודיע כי יפסיק להפנות חולים לביה״ח סורוקה - למעט במקרים הכרחיים - וזאת עד להשבתה של האחות לפעילות מלאה.

אחרי ששיבחה והיללה את חמאס: השחקנית הישראלית נעצרה
"מוות לישראל": חמישה אזרחים ותושבים נאשמים בהסתה לטרור

כזכור, רז שפירא, אחות מיון ילדים בבית החולים סורוקה, העלתה בשבוע שעבר כמה סטוריז בחשבון האינסטגרם שלה "נגד עובדים במערכת הבריאות שמביעים תמיכה בטבח". מאז הודיעו לה מבי"ח לא להגיע לעבודה והיא הוצאה לחופשה כפויה.

בבית החולים "סורוקה" נמסר: "הנהלת בית החולים בודקת לעומק ומטפלת בחומרה בכל מקרה של הבעת תמיכה בטרור או הסתה מכל סוג שהוא, כמו גם אירועים, בהם יש חשש להתנהגות שעלולה לפגוע בלכידות הצוות בבית החולים ובתפקוד השוטף שלו. האחות לא הושעתה, היא בחופשה על חשבון בית החולים עד שיתקיים דיון בעניינה". 

סיפורה של שפירא הגיע לרשתות החברתיות, כאשר אחד המגיבים כתב: "במילים אחרות, התגובה של סורוקה היא: 'גינוי תומכי הטרור עלול לפגוע בלכידות הצוות בבית החולים' הדאגה שלהם ללכידות הצוות הרפואי שתומך בטרור מחממת את הלב".

ח"כ אלמוג כהן 'עוצמה יהודית' הגיב: בהמשך לסוגיית האחות בבית החולים סורוקה אשר יצאה כנגד מהללי חמאס- דאעש והושעתה מתפקידה, שוחחתי עם חברי שר הבריאות אוריאל בוסו אשר הבטיח לטפל בנושא. אני סומך ידיי על השר בוסו. לא נקבל מצב ובו תושעה האחות מתפקידה. כולנו איתך רז יקרה. גאה בך. אעדכן לכשיהיו בשורות, עם ישראל חי". 

חתן אות הנשיא ויו״ר "למענכם" יוסי ערבליך: ״עם ישראל במלחמה, ואין מקום במערכת הבריאות למשבחי הרוצחים. האחות רז שפירא נהגה בצדק כשהביעה סלידה כפי שמצופה מכל בן אנוש. קיימתי שיחה עם מנכ״ל ביה״ח סורוקה ד״ר שלומי קודש. הוא הבהיר בפניי באופן שאיננו משתמע לשתי פנים כי עובד שיביע תמיכה במחבלים יושעה לאלתר וכי לא תהיה כל סלחנות בנושא. לדבריו, רופאים ערבים בסורוקה טיפלו בפצועי הטבח הנורא כתף אל כתף לצד הרופאים היהודים. בעקבות זאת אמרתי לו כי ״למענכם״ תמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם בית החולים. אני מחזק את ידיו של ד״ר קודש במאמץ הבלתי פוסק שלו להצלת חיים בימים אלו, בתקווה לימים טובים יותר״