דוד אזולאי, ראש המועצה המקומית מטולה, שוחח הבוקר (חמישי) עם יוסי מזרחי בתכניתו ברדיו צפון 104.5FM, והתייחס לאיומים שקיבל אתמול מארגון הטרור מעבר לגבול.  "אני מעריך שהם יודעים איפה אני גר ונמצא כל רגע. הרי אני גר ממש על הגדר, אבל לא צריך להתרגש מזה. אני לא ישן בבית, וזה עצוב", ציין. 

בדרך להסלמה נוספת? ארה"ב הגישה הצעה לחיזבאללה; בארגון הטרור לא התרגשו
בדרך לפרידה? בן גביר בתגובה ראשונה לדיווח על הצעת הליכוד ליש עתיד

עוד הוסיף כי "אנחנו המדינה החזקה במזרח התיכון, אבל שבועיים אני כבר לא יכול לחזור הביתה. אני גם לא בטוח שכולם יחזרו, אני מעריך שחלקם לא יחזרו. יש כמה, לפחות שבע משפחות שאני מכיר, שכבר באו לקחת את הדברים ועזבו את מטולה".  

ניסיון חיסול בהלווית בכיר החיזבאללה (צילום :רשתות ערביות)

הוא הרחיב בכאב על המצב ביישוב צמוד הגבול: "כל יום אנחנו מאבדים בתים במטולה, יורים עלינו פצצות שאסור לירות אותן, ואף אחד לא עושה כלום. זאת סכנת חיים אמיתית, והמדינה שותקת. היא רוצה שנראה לאבד את הצפון. במקום שיהיו פה חקלאים ותיירים וצחוק של ילדים, כנראה שהם רוצים שאנחנו נשאר מאחורה ויהיו פה רק כוחות ביטחון. האכזבה מבנימין נתניהו היא ענקית".  

כמו כן, האשים: "מדינת ישראל צריכה להתעורר, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו צריך לתת לנו אופק, אבל לצערי הרב הוא לא עושה את זה. שיגיד לנו - מתי מתחילים, איך מתחילים, מה עושים. אני לא יודע מחר בבוקר מה קורה. אף אחד לא יודע. אף אחד לא מדבר. כאילו ממשלת ישראל לא קיימת - פשוט אין מנהיגות. אני לא מצליח להבין איך זה יכול להיות".

"אנחנו מוכנים לתת את כל הזמן שצריך, רק שיגידו לנו כמה. אנחנו סומכים על צה"ל ויודעים שהוא חזק, אני מעריך מאוד את המסגרת הצבאית, אבל מדינת ישראל לא נותנת להם את האפשרות להתחיל לפעול", הוסיף.