ניצל פעמיים: כלב שנורה בעוטף עזה ניצל בזכות מתנדבי עמותת חיים בשביל החי, ששלחו אותו לפנסיון, יחד עם כלבה נוספת שנמצאה באזור - עד שימצאו משפחה שתאמץ אותם.

כלכלת ישראל נוהלה כאילו ה-7.10 לא אירע, עד שהגיעה המכה ממוד'יס | יהודה שרוני
"נתניהו, לא ניתן לך רגע של שקט": משפחות החטופים חסמו את קפלן

בימים הראשונים לאחר 7 באוקטובר הסתובבו בעוטף עזה לא מעט בעלי חיים מפוחדים, פצועים וטראומתיים. לי, חיילת המשרתת בבסיס זיקים, הבחינה בשני כלבים נטושים שנראים חלשים ורעבים, והתקשרה לאמה אורית שתמצא מישהו שיוכל לתת לכלבים עזרה.

בעמותת חיים בשביל החי שלחו מחלץ כדי שיאתר את שני הכלבים ויביא אותם למקום מבטחים. ואכן, המחלץ הגיע והשניים נשלחו לשבועיים הסגר בראשון לציון.

שם, במהלך הטיפול, אף נמצא קליע נעוץ באיבר המין של הכלב. בשלב הזה היו הכלבים להישאר בהסגר, אך לדברי פעילי העמותה הם הפכו לתוקפניים בעקבות החוויות והיו מועמדים להרדמה. אבל המתנדבים לא נחו, ושלחו את הכלבים לפנסיון שיקומי עד שיחלימו לחלוטין ויוכלו למצוא משפחה מאמצת.

נופר, מתנדבת בעמותה, סיפרה כי הכלבים הגיעו ללא שבב או סימן זיהוי אחר, כך שיכול להיות שהם כלבים מיישובי העוטף שאיבדו את בעליהם, או כלבים עזתים במקור שנכנסו לישראל בעקבות ההמולה. "כרגע העמותה מממנת את הפנסיון, אבל אני חוששת שבגלל העלות הכספית הכלבים יישלחו להרדמה. נשמח למצוא משפחה מאמצת שתיתן להם הרבה חום ואהבה".
ליצירת קשר לאימוץ: 8319*