קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום (שלישי) קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו). הפעם, מתמקד הקמפיין בשירותי סלולר דור 5 של פרטנר ומבוסס על שיר האוהדים המוכר. אז מה קורה כשכל האוהדים יחד באצטדיון וכולם רוצים להעלות סרטון? מתקדמים לדור הכי נכון.

לקראת הבחירות למזכ"ל: האם מאבק התנועה הקיבוצית יחריף?
בנות 14 עם חלומות גדולים: "תמיד ידעתי שאני רוצה להיות רופאה"

דור 5 היא הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום לשירותי סלולר, שיתרונותיה באים לידי ביטוי בעיקר במקומות הומים ועמוסים. הטכנולוגיה מאפשרת חווית גלישה מהירה של כפי 10 מדור 4, רציפות, שיהוי וזמני תגובה נמוכים, צפייה באיכות גבוהה יותר בתכני live וסטרימינג, חוויית גיימינג אידיאלית, יציבות ואמינות. כמו כן, דור 5 מאפשר Download ו-Upload עוצמתיים ומספק חווית משתמש מיטבית בשימוש באפליקציות כמו אינסטגרם, טיקטוק, וואטסאפ ועוד.
 
הקמפיין, שבוים על ידי שחר סגל ובהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב, צולם לפני מספר חודשים ולאור המצב עבר התאמה ונוספו קטעי צילום המשלבים חיילי מילואים.

סטייק בקמפיין פרטנר (צילום: אסף אביב)
סטייק בקמפיין פרטנר (צילום: אסף אביב)

 
במקביל, משיקה החברה באופן רשמי גם את שירות ה-eSIM למכשירי סלולר, דרכו ניתן להתנייד או להצטרף לפרטנר באופן מהיר ומכל מקום, ללא צורך בכרטיס פיזי והמתנה לשליח וללא תשלום נוסף. השירות זמין החל מהיום בתהליך דיגיטלי קצר ונגיש במיוחד דרך אתר פרטנר. קבוצת פרטנר משרתת כ-2.6 מיליון לקוחות סלולר ומחזיקה בנתח שוק של כ-25%.
 
אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר: "כחברה שמובילה חדשנות טכנולוגית, אנחנו גאים לספק ללקוחות שלנו את חווית המשתמש הטובה ביותר בסלולר. אנחנו ממשיכים להשקיע כל העת בתשתיות איכותיות ושירות מצוין על מנת להעניק ללקוחות שלנו יותר ערך".