נרתמת למאמץ ההסברתי: ליהיא גרינר חוברת למטה ההסברה האזרחי ותוביל קמפיין חדש יחד עם ילדיה המדגיש את העובדה כי אירועי 7 באוקטובר עדיין מלווים את מדינת ישראל. הקמפיין מורכב משלושה סרטונים המתארים סיטואציות שונות מחיי היום יום - בהם נתקפת גרינר בטראומה שמגיעה בעקבות מאורעות השבת השחורה. 

"60 אחוז מהמדינה בלי חשמל": הממשלה נערכת לתרחיש האימים
מנותק קשר? תחשבו שוב: סינוואר יצא מהצללים

אליאב בטיטו, ראש מטה ההסברה האזרחי: "ככל שהזמן חולף מאז 7 באוקטובר - התמונות הקשות מגיעות בעיקר מעזה ואנחנו כמובן שמחים על כך. אך בכל הקשור להסברה - העולם רואה את התמונות, מסתכל בצורה חד צדדית על המתרחש, ומתקשה להבין כי בישראל מיליוני אזרחים עדיין סובלים מהשלכות 7 באוקטובר". עוד מספר בטיטו כי "יחד עם ליהיא ובסיוע משרד התפוצות, הפקנו סדרת סרטונים חשובה המדגישה למעשה את העובדה כי כמו שבארצות הברית סבלו שנים מהפיגוע במגדלי התאומים - כך ישראל תסבול עוד זמן רב מהשלכות מתקפת הטרור הנוראית של חמאס".

גרינר אמרה: "אני שמחה על החיבור עם מטה ההסברה האזרחי והרגשתי שזו הדרך הנכונה עבורי לתרום להסברה - דרך משחק. חשוב לי להראות לעולם מה עברנו וכמה אירועי 7 באוקטובר עדיין איתנו ומלווים אותנו בחיי היום יום. כמי שגדלה בארצות הברית אני יודעת כמה דעת הקהל על ישראל חשובה, האנטישמיות הזו שהתעוררה מאז מתקפת החמאס הפתיעה אותי מאוד והוכיחה לי כמה חשוב שנלחם על המקום שלנו ועל צדקת דרכנו".