בחדשות 12 פורסם הערב תיעוד חדש וקשה במיוחד, מחטיפתו של ירדן ביבס, אשר מוחזק בשבי בעזה, בנוסף לאשתו ושני ילדיהם. בתיעוד, נראים עזתים מכים אותו קשות, וגורמים לו לדמם באופן קשה במיוחד. 

בסרטון נראה ירדן על אופנוע בשטח פתוח בדרך לרצועה כשמסביבו המון פלסטיני חמוש בנשק. אחד החוטפים, שישב מאחוריו, כרך את ידו סביב צווארו, אחר משך באוזנו ובזקנו ואחד נוסף הכה אותו.

בחודש פברואר האחרון הודיע צה"ל כי איתר בתקופה האחרונה תיעוד של בני משפחת ביבס - שירי האם, ושני ילדיה אריאל בן הארבע וכפיר בן השנה, בימים הראשונים לאחר חטיפתם לרצועת עזה. התיעוד נחשף לאחר שכוחות צה"ל איתרו מצלמת רחוב בח'אן יונס תיעוד ובו ניתן לזהות את שירי, כפיר ואריאל מיום החטיפה. שירי נחטפה עם אריאל בן הארבע וכפיר בן התשעה חודשים על ידי מחבלים עם טרקטורון ולאחר מכן הם הועברו בטנדר אחר. בצילום שכוחותינו תפסו בשטח ניתן לראות כיצד מספר מחבלים חמושים מכריחים את שירי להתעטף בבד גדול ובכך מנסים להסתיר את החטופים.

דובר צה"ל עדכן כי "החמושים הכריחו את שירי להתעטף, זיהינו את ראשו של אריאל ואת כפיר לא, אנחנו מעריכים כי הוא מחובר במנשא לשירי". עוד נמסר כי בני המשפחה נחטפו על ידי מחבלים מארגון טרור המכונה "אדוני השממה" (כתאיב אל מוג'אהדין).

"ירדן ביבס נחטף על ידי חמאס גם הוא. ירדן מוחזק על ידי חמאס, בסרטון שחמאס הפיץ נראה מצבו הקשה של ירדן שבו הוא דואג מאוד למשפחתו, מהמידע שעומד לרשותנו אנחנו חוששים ודואגים מאוד למצבם ושלומם של שירי והילדים ועושים כל מאמץ להשיג מידע על גורלם. נציגי צה"ל הציגו את הסרטונים למשפחת ביבס ועדכנו אותם. שוחחתי עם המשפחה לפני שעליתי לדבר", הוסיף.