רכבו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התהפך היום (שישי) בצומת ההסתדרות ברמלה, בדרכו חזרה מזירת הפיגוע בעיר. השר נפצע קל בתאונה ופונה למרכז הרפואי "שמיר-אסף הרופא". בנוסף לשר פונו מהזירה בתו, נהגו, אחד ממאבטחיו ונהג הרכב הנוסף שהיה מעורב בתאונה, כולם במצב קל ובהכרה מלאה. בן גביר יועבר לבקשתו להמשך טיפול בבית החולים "הדסה" בירושלים.

לבנון בוערת: שני הרוגים בהפצצת רכב על ידי כטב"ם, בניין רב קומות קרס | צפו
המו"מ לעסקת חטופים: התקדמות משמעותית בשיחות בין המשלחות המצרית והישראלית

מהמשטרה נמסר כי מחקירת נהגו של בן גביר מתחזק החשד כי הנהג חצה את הצומת באור אדום. לדברי מקורביו הוא "נסע בנסיעה מבצעית".

עורך הדין ראפאת אסאדי, שמייצג את הנהג שהיה מעורב בתאונה עם רכבו של השר בן גביר, מסר בשמו של מרשו: "מרשי עומד על כך שהוא חצה את הצומת ברמזור ירוק. לדבריו, השיירה של השר בן גביר חצתה את הצומת באדום, והוא לא יכול היה להבחין בהם או למנוע את התאונה. אני למד מכך שנהג רכב השרד של השר לא ציית לרמזור ולא נהג על פי כללי הזהירות למנוע את התאונה, שעה שנכנס לצומת תוך סיכון המשתמשים הדרך".

איתמר בן גביר בזירת הפיגוע ברמלה (צילום: דוברות המשטרה)
איתמר בן גביר בזירת הפיגוע ברמלה (צילום: דוברות המשטרה)

רכבו של איתמר בן גביר היה מעורב בתאונת דרכים (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

מהמרכז הרפואי "שמיר-אסף הרופא" נמסר כי "בן גביר ובתו הגיעו לחדר המיון ומצבם קל מאוד. הם בהכרה מלאה ועוברים בדיקות ראשוניות הכוללות לרוב בדיקת אורתופד, צילומי רנטגן ובדיקות דם לפי הצורך".

השר בן גביר משוחח עם המנטרל (צילום :דוברות המשטרה)

דקות לפני התאונה תועד השר כשהוא משוחח עם האזרח שנטרל את המחבל בזירת הפיגוע ברמלה. זמן קצר לאחר מכן תועד רכבו נכנס לצומת, נפגע מרכב אחר ומתהפך.